Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@03:30:08 GMT

فیلم سینمایی«نفس» برای دانش آموزان شفتی اکران شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۵۵۲۵۹

فیلم سینمایی«نفس» برای دانش آموزان شفتی اکران شد

شفت- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس از سوی این اداره، گفت: به همین مناسب فیلم سینمایی «نفس» برای دانش آموزان شفتی اکران شد.

سید امیر مصباح در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت به صورت ستادی و انفرادی برنامه های متنوعی اجرا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از اولویت های ارشاد اسلامی انتقال فرهنگ ایرانی و اسلامی به ویژه فرهنگ دفاع مقدس است، افزود: تلاش شده تا در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان به محتوای فرهنگ دفاع و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت توجه شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شفت در ادامه به برخی برنامه های اجرایی در طول این هفته اشاره کرد و گفت: یکی از شاخص ترین برنامه های این هفته اکران فیلم سینمایی «نفس» ساخته خانم «نرگس آبیار» برای دانش آموزان شفتی است.

وی با بیان اینکه این برنامه با همکاری آموزش و پرورش شهرستان شفت برگزار شد، خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی «نفس» در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شفت اکران شد.

مصباح برپایی نمایشگاه کتاب و عکس با عنوان «یاد یاران» با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شفت، برگزاری مسابقه نقاشی دفاع مقدس با همکاری کانون پرورش فکری شهرستان را از دیگر برنامه های این هفته اعلام کرد.

وی همچنین در ادامه با اشاره به فعالیت ۳۷ کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان شفت، تصریح کرد: هر کدام از این کانون های به صورت جداگانه به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های متنوعی برگزار می کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۵۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور

پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: رکورد «تمساح خونی» در گیشه سینماها شکسته شد

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم تگزاس۳ به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد و فیلم سینمایی عطرآلود به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش بهمن سبز به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» را به ثبت رساند.

همچنین مقرر شد اکران فیلم سینمایی تگزاس ۳ از چهارشنبه؛ دوم خردادماه در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

کد خبر: 1229541 برچسب‌ها اخبار سینما

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • طرح «هر مدرسه یک نهالستان» در دماوند اجرا شد
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • اصفهان مهد نیروهای فرهنگی و فکری است/دانش آموزان و نوجوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های فرهنگی
  • ضرورت توجه به اعتلای فرهنگ عمومی تکریم در جامعه
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی