Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس از برگزاری جلسه با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح برای حل مشکل سربازان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(سه شنبه 4 مهر) گفت: شأن مجلس و رئیس آن این است وقتی بحثی را مطرح می کنند باید اجرایی شود.

وی با بیان اینکه بنده تمام حرف های شما را یادداشت می کنم، ادامه داد: چند وقت پیش شما به کمیسیون عمران دستور دادید ظرف یک ماه گزارش پلاسکو را آماده کند اما کمیسیون عمران با 6 ماه تأخیر این گزارش را ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس تصریح کرد: شما در تاریخ 16 فروردین ماه، 20 چالش اساسی کشور را برشمردید و مقرر شد مرکز پژوهش ها برای رفع آن گزارش دهد اما تاکنون گزارشی ارائه نشده است.

حاجی دلیگانی اضافه کرد: شما در تاریخ 20 خرداد 96 به کمیسیون شوراها دستور دادید که قانون جامع انتخابات ریاست جمهوری را برای رفع نواقض موجود آماده کند اما هنوز گزارشی از بررسی این قانون ارائه نشده است و شما در تاریخ 3 اردیبهشت ماه از آقای ربیعی خواستید در رابطه با اشتغال، کار جامعی انجام دهد که تاکنون گزارشی از طرح جامع این وزارتخانه ارائه نشده است.

وی با تاکید براینکه شما در تاریخ 20 تیرماه به آقای سیف گفتید که ظرف 7 روز یا دولت برای حل مشکل سپرده گذاران لایحه بیاورد یا راه کارهایی برای حل این مشکل ارائه شود که با گذشت بیش از دو ماه هنوز مشکلات سپرده گذاران پابرجاست؛ گفت: عدم اجرای بیمه شخص ثالث را نمونه ای دیگر از بی توجهی به مصوبات مجلس است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: قانونی برای صدور گواهینامه برای افرادی که به خدمت نرفته اند به تصویب رساندیم اما اجرا نشده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: برای رفع ایرادات قانون انتخابات، ریاست جمهوری با شورای نگهبان جلسه گذاشتیم و کمیته متشکل از مرکز پژوهش ها، معاونت قوانین، دولت و کمیسیون شوراها در حال بررسی لایحه جامع انتخابات است. کلیات آن حدوداً آماده شده است.

وی ادامه داد: برای حل مشکل سربازان نیز مقرر شد جلسه ای با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح داشته باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علاوه بر این، بررسی چالش های 20 گانه نیز در دستور کار مرکز پژوهش ها قرار دارد و دیروز در این خصوص جلسه ای با روسای کمیسیون ها داشتیم.

انتهای پیام/

R1373/P1011116/S1,15/CT11 موضوعات مرتبط ستاد کل نیروهای مسلح علی اردشیر لاریجانی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۵۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش تلفات جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز از اولویت‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در جلسه شورای عالی حمل و نقل، ایمنی و کاهش تلفات جاده‌ای، رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تلفات جاده‌ای را یکی از مهمترین اولویت‌های کشور دانست و گفت: باید بدون هر گونه اما و اگر برای رفع نقاط حادثه خیز و کاهش تلفات جاده‌ای تلاش کنیم و منابع مرتبط با آن نیز باید از هر محل ممکن تأمین شود چرا که حفظ سلامت و جان مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نمی‌توان از این موضوع مهم به سادگی عبور کرد.

وی افزود: استان‌هایی که دارای بیشترین نقاط پر تصادف هستند باید مجدانه و با بکارگیری تمامی ظرفیت‌های استان، نسبت به رفع این نقاط حادثه خیز گام بردارند و گزارش اقدامات صورت گرفته را به‌صورت مستمر ارائه دهند.
مخبر همچنین با اشاره به گزارش ارائه شده در جلسه مبنی بر وجود برخی موانع پیش روی واردات اتوبوس برون شهری، بر لزوم رفع این موانع تاکید و دستگاه‌های اجرایی ذیربط را مکلف کرد در اسرع وقت نسبت به حل این مشکلات اقدام کنند.

وزیر راه و شهرسازی نیز گزارشی از هماهنگی‌های بین دستگاهی در جهت کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای ارائه کرد و گفت: با برنامه ریزی های انجام شده پیش بینی می‌شود که در سال جاری شاهد جهش بهتری در کاهش تلفات جاده‌ای و میزان جانباختگان باشیم.

رئیس پلیس راهور فراجا نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت تردد و تصادفات رانندگی و سفرهای نوروزی ارائه کرد و از کاهش چشمگیر تعداد جانباختگان و حوادث رانندگی خبر داد و گفت: این دستاورد نتیجه تلاش دولت، پلیس و سایر بخش‌های مربوطه بوده و نشان از تمرکز جدی برای رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح رفتار رانندگان دارد.

در این جلسه که وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس کل گمرک و رئیس کل بیمه مرکزی نیز حضور داشتند، گزارشی از آخرین وضعیت اجرای مصوبات جلسه گذشته شورا ارائه شد و تصمیمات لازم برای رفع موانع پیش روی برخی مصوبات اتخاذ شد.

کد خبر 6099349

دیگر خبرها

  • طهانی مقدم: طرح سربازی حرفه ای باعث افزایش کارآمدی سربازان می‌شود + فیلم
  • عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: دولت در زمینه کتاب‌خوانی خدمات خوبی به روستاها ارائه کرده است
  • ضرب الاجل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای دستگاه‌های کم‌کار در ارائه اطلاعات به سامانه اعتبارسنجی
  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده‌های کشاورزی
  • تضارب آراء در سیاست‌های ارزی طبیعی است
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر
  • مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود
  • کاهش تلفات جاده‌ای و رفع نقاط حادثه‌خیز از اولویت‌ها است
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات