Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا نوری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به درخشش فوق‌العاده کشتی‌گیران مازندرانی در بازی‌های آسیایی 2017 ترکمنستان اظهار کرد: هر هفت دلاورمرد کشتی آزاد از مازندران در این مسابقات موفق به کسب نشان شدند.

وی تصریح کرد: در پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن 2017 ترکمنستان هفت کشتی‌گیر مازندرانی در ترکیب تیم ملی کشتی آزاد موفق به کسب نشان شدند که از این تعداد سه نشان خوشرنگ طلا، یک نشان نقره و سه نشان برنز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیأت کشتی مازندران در ادامه افزود: ایمان صادقی در وزن 61 کیلوگرم، عزت‌الله اکبری در 86 کیلوگرم و مجتبی گلیج در 97 کیلوگرم سه طلایی کشتی آزاد، حسین الیاسی در 74 کیلوگرم نشان نقره و نادر حاج‌آقا نیا در 57 کیلوگرم، فرزاد عموزاد در 65 کیلوگرم و سعید داداش‌پور در وزن 70 کیلوگرم به سه نشان برنز دست یافتند.

نوری‌زاده گفت: در دومین روز این مسابقات در وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی در دور نخست ساندیپ تومار قهرمان آسیا از هند را با نتیجه 4 بر 2 مغلوب کرد، وی در دور با توجه به حاضر نشدن رستم رمضان‌اف از تاجیکستان به برتری رسید و راهی دیدار نیمه‌نهایی شد، صادقی برای حضور در دیدار فینال تیمور آیتاکولوف از قزاقستان را با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد، صادقی در دیدار پایانی با نتیجه 11 بر صفر سپرمیرات میرادوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و صاحب نشان طلا شده است.

وی ادامه داد: در وزن 70 کیلوگرم سعید داداش‌پور در دور نخست با نتیجه 10 بر صفر گولومجان شریپوف از تاجیکستان را شکست داد، اما در دور بعد مقابل آدام باتیروف کشتی‌گیر روسی‌الاصل و قهرمان آسیا از بحرین با نتیجه 4 بر 4 شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال داداش‌پور به گروه بازنده‌ها رفت، وی در این گروه هلتا میسالفوا از ساموآ را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و راهی دیدار رده‌بندی شد، داداش‌پور در این دیدار با نتیجه 10 بر صفر مالیک جان سدید از افغانستان را از پیش رو برداشت و به نشان برنز رسید.

دبیر هیأت کشتی مازندران در ادامه یادآور شد: در وزن 86 کیلوگرم عزت‌الله اکبری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم لین زوشن از چین را با نتیجه 13 بر 3 مغلوب کرد، وی در دور سوم مقابل محمد اینام از پاکستان با نتیجه 6 بر 2 پیروز و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد، اکبری در دیدار نیمه‌نهایی با نتیجه 16 بر 8 از سد آدلیت داولومبایف از قزاقستان گذشت و راهی دیدار فینال شد، وی در دیدار نهایی به مصاف امیدجان عثمان‌اف قهرمان آسیا و دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی از ازبکستان رفت و با نتیجه 9 بر 2 به پیروزی رسید تا چهارمین نشان طلای تیم ملی کشتی آزاد را به‌دست آورد.

وی گفت: همچنین در روز نخست این مسابقات مجتبی گلیج نشان طلا، حسین الیاسی نشان نقره و نادر حاج‌آقا نیا و فرزاد عموزاد به نشان برنز رسیده بودند.

نوری‌زاده در پایان افزود: از ترکیب هشت نفره تیم ملی کشتی آزاد در پنجمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن 2017 در ترکمنستان هفت کشتی‌گیر مازندرانی بودند که همگی موفق به کسب نشان شدند.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، احمد وحیدی روز شنبه، در پی درگذشت تالم بار نخبه علمی اهل مازندران، زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی، در پیامی این ضایعه را به جامعه علمی و فرهنگی استان مازندران و بازماندگان، تسلیت گفت.

متن پیام دکتر وحیدی بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

مصیبت درگذشت ناگهانی و تالم بار شادروان سید اسماعیل نصرالهی، جوان نخبه ملی و استانی اهل مازندران که برغم معلولیت جسمی، موفقیت مهم کسب رتبه بیست و پنج در زیر گروه علوم انسانی در کنکور سال ۱۴۰۲ را بدست آورد، موجب تاثر و تاسف فراوان اینجانب شد.

به همین مناسبت، مصیبت درگذشت سید اسماعیل نصراللهی و پدر گرامی‌اش، دکتر سید احمد نصراللهی را که در حادثه گاز گرفتگی به مشیت الهی رضایت دادند، به خانواده محترم و معزی، جامعه فرهنگی و علمی و دانش آموزان استان مازندران تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان برای آن پوینده و رحیل راه علم، آمرزش و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای مادر آن زنده یاد، که در حادثه گازگرفتگی آسیب دیده اند، شفا و صحت کامل مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • اشتیاق بانوان مازندرانی از شکوفه‌های نارنج / جای خالی مدیریت بر ماندگاری یک سنت دیرینه
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • مجتبی حسینی: سه سال کار کنید و موفق شوید!
  • ببینید | تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب
  • پیام تسلیت وزیر کشور به مناسبت درگذشت نخبه جوان مازندرانی
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • پیام تسلیت استاندار مازندران در پی درگذشت نخبه مازندرانی؛ زنده یاد سید اسماعیل نصرالهی