Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@00:41:22 GMT

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپید رود

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۵۵۳۳۰

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپید رود

استقلال در اولین دیدار بعد از 15 ماه حضور علیرضا منصوریان در راس کادرفنی این تیم برای اولین مرتبه در شهر رشت به میدان خواهد رفت. میک مک درموت سرمربی استقلال در دیدار با سپیدرود رشت نفر اول کادرفنی آبی پوشان است و پیش بینی انتخاب احتمالی او برای ترکیب اولیه کار دشواری است.

حسین حسینی در این دیدار تنها گزینه مک درموت برای حضور درون دروازه است و سومین حضور متوالی خود را در لیگ برتر تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با محرومیت چشمی، مک درموت برای مرکز خط دفاعی نیز گزینه های زیادی ندارد و مجید حسینی و پادوانی تنها گزینه های برای شروع مسابقه هستند. وریا غفوری و میلاد زکی پور برای حضور در دو سمت خط دفاعی شانس بیشتری نسبت به خسرو حیدری و آرمین سهرابیان دارند.

با بازگشت امید ابراهیمی احتمالا در بازی امروز او به همراه امید نورافکن زوج پست هافبک دفاعی استقلال را تشکیل می دهند. چپاروف، بیت سعید و فرشید اسماعیلی هم امروز تلاش می کنند در نوک خط حمله علی قربانی را تغذیه کنند.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

حسین حسینی، پادوانی، مجید حسینی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، سرور چپاروف، فرشید اسماعیلی، جابر انصاری و علی قربانی

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال برای فتح تبریز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا