Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در این بازدید ملی پوشان ایران با ابعاد دیگری از جنایتهای صدام و کشورهای حمایتهای کننده علیه ایران آشنا شدند. کمانداران ایران که اکثرا نوجوان بودند با ارزشهای جنگ، شهادت و میهن پرستی بیشتر آشنا شدند.

در این بازدید که جعفر سطوتی سرپرست دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، عفت رجبی مدیر گروه برنامه ریزی توسعه فرهنگی، ملکی کارشناس ، مریم دباغ سرپرست نایب رئیس امور بانوان فدراسیون تیراندازی با کمان، غلامعلی محمودزاده رئیس روابط عمومی و فرهنگی، امید نجاری رئیس سازمان تیم ملی، پارک سرمربی تیم ملی، بهزاد پاکزاد مربی تیم ملی حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این بازدید سطوتی سرپرست دفتر امور فرهنگی طی سخنانی در جمع ملی پوشان به نکات زیر اشاره کرد:

- بهترین راه پیشگیری از جنگ و خشونت ترویج معنویت گرایی، اخلاق و خرد ورزی است.

- علت اصلی تمامی جنگها در طول تاریخ دنیاطلبی و جهل بوده است.

- بهترین راه برای هدایت نسل جوانان و الگوسازی برای ایشان آشناکردن آنها با دفاع مقدس و درک آثار و تبعات جنگها در راستای صلح دوستی است.

- ورزشکاران و بالاخص ورزشکاران جوان می توانند در میادین ورزشی با ترویج فرهنگی جوانمردی و اخلاق حسنه به ارتقای فرهنگ صلح دوستی کمک کنند.

- باید از فرصتهایی مناسبتی در جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایثارگریهای رزمندگان در طول 8 سال دفاع مقدس استفاده نمود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کرد.   جواد واحدی، معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌همراه مرتضی صفری، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • بازدید رایگان معلمان و استادان دانشگاه از موزه هنر‌های معاصر تهران در روز معلم
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان