Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- تمامي نمايندگان کشورمان به مرحله نيمه نهايي رقابت هاي کشتي فرنگي پنجمين دوره بازي هاي داخل سالن آسيا در ترکمنستان راه يافتند.
به گزارش آريا به نقل از فدراسيون کشتي، رقابت هاي کشتي فرنگي پنجمين دوره بازي هاي داخل سالن آسيا از ساعت 9:30 امروز (سه شنبه) در شهر عشق آباد پايتخت کشور ترکمنستان در حال برگزاري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتايج کشتي گيران کشورمان تاکنون به شرح زير است:
در وزن 59 کيلوگرم محسن حاجي پور در دور نخست اسلام جان بهرام اف از ازبکستان را با نتيجه 2 بر يک از پيش رو برداشت و در دور دوم با نتيجه 8 بر صفر راچمات مباروک از اندونزي را مغلوب کرد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت. وي در اين مرحله و براي حضور در ديدار فينال با سيديلا تازايف از ترکمنستان کشتي مي گيرد.
در وزن 66 کيلوگرم امين سوري پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتيجه 9 بر صفر احمد داهشان از اردن را مغلوب کرد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. وي در اين مرحله به مصاف يواي ياماتو از ژاپن مي رود.
در وزن 71 کيلوگرم فرشاد بلفکه در دور اول با نتيجه 4 بر يک روسلان تساريف قهرمان آسيا از قرقيزستان را شکست داد. وي در دور دوم مقابل سيف اله سلطونشوخي از تاجيکستان با نتيجه 9 بر صفر به پيروزي رسيد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. بلفکه در اين مرحله به مصاف آرام واردانيان از ازبکستان دارنده مدال برنز آسيا مي رود.
در وزن 75 کيلوگرم پژمان پشتام در دور نخست با نتيجه 8 بر صفر محمد مچيک از لبنان را مغلوب کرد. وي در دور دوم جفرسون ماناتاد از فيليپين را با نتيجه 8 بر صفر شکست داد و در دور سوم با نتيجه 11 بر يک از سد هشمت اله ماليک خليل از افغانستان گذشت و به مرحله نيمه نهايي رسيد. پشتام در اين مرحله به مصاف تمرلان شادوکايف از قزاقستان مي رود.
در وزن 80 کيلوگرم مهدي ابراهيمي در دور نخست با نتيجه 3 بر 2 آسخات دلمحمداف دارنده مدال برنز آسيا از قزاقستان را شکست داد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت.
در وزن 85 کيلوگرم سامان عزيزي در دور اول با نتيجه 3 بر يک سگلدي آنايف از ترکمنستان را از پيش رو برداشت. وي در دور دوم مقابل حسين موتسولوگوف از قزاقستان با نتيجه 7 بر يک به برتري رسيد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت. عزيزي در اين مرحله به مصاف آزات بيشيبيکوف از قرقيزستان مي رود.
در وزن 98 کيلوگرم اميرحسين حسيني پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتيجه 8 بر يک اصلان کوليف از ترکمنستان را شکست داد و راهي مرحله نيمه نهايي شد.
در وزن 130 کيلوگرم بهنام مهدي زاده در دور نخست با نتيجه 3 بر 2 نورماخان تيناليف دارنده مدال برنز جهان، قهرمان بازي هاي آسيايي و قهرمان آسيا از قزاقستان را مغلوب کرد وي در دور دوم نيز با نتيجه 7 بر 3 از سد ساتوشي کايزوکا از ژاپن گذشت و راهي مرحله نيمه نهايي شد. مهدي زاده براي حضور در ديدار فينال با برنده ديدار کشتي گيران قرقيزستان و چين مسابقه مي دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد

چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

به گزارش مشرق، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی‌گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.

اسامی نفرات برتر این مسابقات به شرح زیر است:

۵۵ کیلوگرم:

۱- محمد حسینوند پناهی ۲- حسین بیژنی ۳- رامین احمدی و کیانوش شمشیری ۵- مهدی احدی زناب و پیام احمدی ۷- سعید اسماعیلی ۸- نورایر هاخویان (ارمنستان) ۹- محمدپویا اسدی (کرمان) ۱۰- مهدی کمالی

۶۰ کیلوگرم:

۱- پویا ناصرپور ۲- سجاد عباس‌پور ۳- علی احمدی‌وفا و علی نوربخش ۵- محمد اسدین (سوریه) و کامران عبدولی ۷- محمدجواد ابوطالبی ۸- حسین جاویدی ۹- سورن آقاجانیان (ارمنستان) ۱۰- رابرت کاراپتیان (ارمنستان)

۶۳ کیلوگرم: ۱- محمدمهدی کشتکار ۲- کاران اصلانیان (ارمنستان) ۳- داویت جوتیان (ارمنستان) و عارف محمدی ۵- رضا بهمنی و علیرضا اسفندیاری ۷- علیرضا اسدی ۸- محمد کمالی ۹- احمدرضا ناصرپور ۱۰- علی حاجیوند

۶۷ کیلوگرم:

۱- حجت رضایی ۲- امیرمحمد یارمحمدزئی ۳- هایک ملیکیان (ارمنستان) و امید حامدی ۵- آرمین محب‌ثابت و غلامرضا عبدولی ۷- علی شیرزاد ۸- محمد اسکندری ۹- حسین اسفندیاری ۱۰- روبن میرانیان (ارمنستان)

۷۲ کیلوگرم:

۱- دانیال سهرابی ۲- علی دارابی ۳- شانت خاچاطریان (ارمنستان) و رضا ساکی ۵- علی‌اصغر سام‌دلیری و امیررضا عیسوند ۷- محمدامیر شوکتی ۸- مرتضی پورعیسی ۹- سعید ارجمند ۱۰- محمدرضا رضاپور

۷۷ کیلوگرم:

۱- غلامرضا فرخی ۲- علیرضا عبدولی ۳- سیدمحمد عربی و عارف حبیب‌الهی ۵- محمدرضا حجامی و احمد نجفی ۷- امیرمحمد صمدی ۸- محمدحسن حسینی ۹- حیدر یوسف جبار ۱۰- مسعود کاووسی

۸۲ کیلوگرم:

۱- اشکان سعادتی‌فر ۲- شاهین بداغی ۳- ساموئل گریگوریان (ارمنستان) و عباس مهدی‌زاده ۵- جمال اسماعیلی و علی محمودآبادی ۷- محمدحسین آزرم دخت ۸- احمد صلح‌دوست ۹- شکور فاتحی ۱۰- محمدامین حسینی

۸۷ کیلوگرم:

۱- محمدحسین محمودی ۲- بهروز هدایت ۳- ابوالفضل پایدار و آرشام بهرام‌زاده ۵- علی کبیری و محمدهادی صیدی ۷- نریمان مهمدی ۸- ابوالفضل سپهوند ۹- اشکان عبدولی ۱۰- حسین کلیوند

۹۷ کیلوگرم:

۱- شایان حبیب زارع ۲- هایک خلویان (ارمنستان) ۳- حسین بالی و امیررضا اکبری ۵- علی عابدی درزی و محمدصادق عبدالهی ۷- محمد نصرتی ۸- ابوالفضل حاجی وندی ۹- امیرمحمد نجفی ۱۰- حمیدرضا کشتکار

۱۳۰ کیلوگرم:

۱- محمدسروش رنجبر ۲- رازمیک کوردیان (ارمنستان) ۳- آلبرت واردانیان (ارمنستان) و مهرداد کلیوند ۵- امیرحسین کریمی و سید ابوالفضل میرزاده ۷- ابوافضل فتحی تزنگی ۸- امید محمودی ۹- مهدی حسین پور ۱۰- علیرضا حسنوند

رده‌بندی تیمی:۱- ایران ۲۵۰ امتیاز ۲- ارمنستان ۱۱۵ امتیاز ۳- سوریه ۱۰ امتیاز ۴- عراق ۴ امتیاز

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال فوتسال آسیا
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد