Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس تهران بزرگ تعداد قابل توجهی سارق، اراذل و اوباش، فروشنده مواد مخدر و مجرمان اینترنتی را طی ۲۴ ساعت گذشته و در قالب طرح رعد ۲ دستگیر کرد.

سردار حسین رحیمی در مراسم رونمایی از کشفیات به دست آمده از مجرمان پایتخت که در طرح 24 ساعته رعد 2 دستگیر شده‌اند، اظهار داشت: با توجه به اینکه کلانتری‌ها ظرفیت بزرگی را در برخورد با مجرمان و کشف جرم دارا هستند، طرح رعد 2 با محوریت پلیس پیشگیری و کلانتری‌ها از دو هفته قبل آغاز شد و در 24 ساعت گذشته نیز دومین مرحله از این طرح در سراسر تهران به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، وی افزود: در این طرح 24 ساعته 105 مخفیگاه سارقان، فروشندگان موادمخدر، مالخران و سایر مجرمان مورد ضربه پلیس قرار گرفت و 329 سارق و مالخر دستگیر و 161 خرده فروش مواد مخدر شناسایی و تحت عملیات پلیس قرار گرفتند.

رحیمی در خصوص کشفیات به دست آمده از این اقدام پلیس گفت: در این طرح یک روزه 90 دستگاه خودروی سرقتی، 76 موتورسیکلت مسروقه، 105 دستگاه انواع دوچرخه به سرقت رفته و 350 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه از مجرمان کشف شد.

وی با بیان اینکه مقادیر قابل توجهی از کالای قاچاق کشف و ضبط شد، افزود: ارزش تمام اموال مطروحه کشف شده 4 میلیارد تومان برآورد شده است.

* اجرای طرح پانجیا توسط پلیس فتای تهران

رئیس پلیس پایتخت در ادامه با اشاره به اجرای طرح بین‌المللی پانجیا در برخورد با فروش قاچاق انواع دارو و لوازم آرایشی و بهداشتی گفت: در این طرح یک باند بزرگ عرضه داروها و مواد آرایشی قاچاق منهدم شد که داروهای و لوازم آرایشی از این باند بالغ بر 2 میلیارد تومان ارزش داشت.

* آمادگی پلیس برای برگزاری تشییع شکوهمند پیکر شهید حججی

وی در پایان با اشاره به برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید حججی در صبح روز چهارشنبه (فردا) گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امنیت این مراسم برعهده پلیس پایتخت گذاشته شده است و تمهیدات لازم برای حضور گسترده مردم در تشییع پیکر شهید حججی پیش‌بینی شده است.

رحیمی با بیان اینکه این مراسم از ساعت 9 صبح فردا در مسیرمیدان امام حسین تا میدان خراسان برگزار می‌شود از مردم خواست تا پایان این مراسم همکاری خوبی با پلیس داشته باشند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار وحید مجید گفت: با توجه به حساسیت مربوط به ایام کنکور و پیرو مجموعه اقدامات سال گذشته، از ابتدای سال جاری پلیس فتا فراجا ضمن هدایت و نظارت عملیاتی کلیه رده‌های پلیس سایبری در سراسر کشور در زمینه ارتقا امنیت آزمون‌های کنکور سراسر نوبت اول اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کرده است.

این مقام ارشد سایبری ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی و رصدهای تخصصی بالغ بر ۳۰۰ نشانگاه مجرمانه مورد شناسایی قرار گرفته است که از این تعداد ۸۰ مورد موضوع تحت اقدام عملیاتی بوده و تعداد ۲۰ نفر از مدیران و گردانندگان اصلی این صفحات، کانال و اکانت که مدعی فروش و واگذاری سوالات کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ با قبولی تضمینی در کنکور و آزمون و یا واگذاری ادوات تقلب افزار بوده اند دستگیر و به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی پرونده شأن معرفی شده اند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم جهت شناسایی سایر مرتکبان و مجرمان در این رابطه در حال اجرا می‌باشد، افزود: برابر رصدهای صورت گرفته و تحلیل روش‌های کلاهبرداری افراد مذکور مشخص شده است دریافت رمز ارز و مسکوکات طلا و سکه نیز یکی از روش‌های دریافت وجوهات از سوی مجرمان بوده است.

رئیس پلیس فتای فراجا خبر داد: تا کنون در این رابطه بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال معادل رمز ارز و تعداد ۵۰ قطعه انواع سکه طلا از این افراد کلاهبردار، کشف و ضبط شده است.

سردار مجید با اشاره صریح به این موضوع که تا کنون هیچ گونه نمونه سوال از متهمان و مجرمان مرتبط با کنکور سراسری کشف نگردیده است؛ یکی از شگردهای این افراد را واگذاری نمونه سوالات ادوار گذشته عنوان کرد.

رئیس پلیس سایبری کشور خاطر نشان کرد: این افراد کلاهبردار در بسیاری از موارد پس از دریافت وجوهات از پاسخگویی به متقاضیان و مالباختگان امتناع کرده اند لذا هموطنان گرامی ضمن حفظ هوشیاری به هیچ عنوان فریب این افراد را نخورند.

این مقام مسئول گفت: در صورت مشاهده موارد مشکوک؛ افراد می‌توانند بلافاصله با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا در سراسر کشور تماس بگیرند و از خدمات انتظامی و تخصصی این پلیس بهره مند شوند.

کد خبر 6086445

دیگر خبرها

  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ شیوه جدید کلاهبرداران سایبری
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ بهانه جدید کلاهبرداران سایبری
  • شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور ۱۴۰۳
  • تشریح اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور/ بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات
  • اقدامات پلیس فتا درمورد کنکور؛ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری
  • ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری بازداشت شدند
  • اقدامات پلیس فتا در زمینه ارتقای امنیت کنکور سراسری
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید