Web Analytics Made Easy - Statcounter


نمایشگاه موضوعی کتاب روز جهانی جهانگردی همزمان با این روز در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برپا می شود.

به گزارش بی‌باک، نمایشگاه موضوعی کتاب روز جهانگردی در ادامه روند برگزاری نمایشگاه های موضوعی کتاب در این کتابخانه برگزار می شود.

از سال ۱۹۸۰ سازمان جهانی گردشگری ملل متحد (ONWTO) سالانه روز ۲۷ سپتامبر را به عنوان روز جهانی گردشگری جشن می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اساسنامه این روز در تاریخ ۲۷ سپتامبر سال ۱۹۷۰ به تصویب سازمان جهانی گردشگری رسید. انتخاب و تصویب این روز نقطه عطفی در گردشگری جهانی محسوب می‌شود.

هدف از گرامی داشت چنین روزی، بالا بردن سطح آگاهی در مورد نقش گردشگری در جامعه جهانی و نشان دادن چگونگی تاثیر گردشگری بر ارزش‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در سراسر جهان است.

کتابخانه عمومی حسینیه‌ ارشاد به همین مناسبت در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۴ و ۵ مهر نمایشگاهی از منابع موجود را در ساعات کار کتابخانه واقع در خیابان دکتر شریعتی برپا می کند.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، محمد محسن رفیعی اعلام کرد: در مرحله نخست ۵۰۰ جلد کتاب از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به کتابخانه سیار شهرستان بهاباد اهدا شد.

وی همچنین از برگزاری نشستی با حجت الاسلام علیزاده نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای رسالت فرهنگی این بنیاد و ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا (ع) و ائمه معصومین (س) خبر داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد همچنین عنوان کرد: مقرر شد اهدای کتاب به دیگر کتابخانه های مناطق محروم و روستایی استان یزد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6097264

دیگر خبرها

  • برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نمایشگاه تشریح شد
  • برپایی «گعده امین» در نمایشگاه کتاب تهران/ یک پلتفرم کتابی در راه است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • افزایش یارانه خرید از نمایشگاه کتاب تهران | تحویل غرفه‌های ناشران آغاز شد
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • افزایش اعتبار بن دانشجویی در نمایشگاه کتاب