Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:30:22 GMT

گریزمان و موارتا؛ دوئل کله‌گنده و شازده کوچولو

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۵۷۸۵۲

مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید و مهاجم اسپانیایی چلسی امیدهای اصلی گلزنی دو تیم در دیدار چهارشنبه شب هستند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، آنتوان گریزمان دوباره به روند گلزنی‌اش بازگشته است و دوران درخشانی را سپری می‌کند. همچنین اتلتیکومادرید یک هفته‌ فوق‌العاده‌ را سپری کرد و توانست از سه بازی ۹ امتیاز کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر مهاجم فرانسوی شروع به گلزنی کند قرمز و سفید پوشان نیز راحت‌تر پیروز می‌شوند.

شماره هفت اتلتیکو در دو بازی‌اش در واندا متروپولیتانو توانست دو گل به ثمر برساند. مهاجم فرانسوی نخستین گل تاریخ ورزشگاه واندا متروپولیتانو را به نام خود ثبت کرد و سپس در دیدار برابر سویا با پاس فیلیپه لوییس دومین گلش را در این ورزشگاه به ثمر رساند. با این حال مهاجم اتلتیکو بهترین بازی‌اش را برای اتلتیک بیلبائو در سن مامس انجام داد. او به یانیک کاراسکو پاس گل داد و در گل آنخل کورئا نقش مهمی داشت. علاوه بر این بازیکن فرانسوی دو گل به ثمر رساند که داور آن را قبول نکرد. دومین گل او آفساید اعلام شد اما در حقیقت آفساید نبود. او فصل را با اخراج برابر خیرونا شروع کرد و موجب شد دو بازی را از دست بدهد.

نخستین گل "شازده کوچولو" با پیراهن اتلتیکو در بازی‌های اروپایی رقم خورد. او در شب شکست ۳ بر ۲ برابر المپیاکوس یک گل برای تیمش به ثمر رساند. در آن فصل با به ثمر رساندن دو گل دیگر به همراه ماریو مانژوکیچ برترین گلزن تیم دیگو پابلو سیمئونه شدند. گریزمان در فصل ۱۶ – ۲۰۱۵ هفت گل در رقابت‌های اروپایی به ثمر رساند و قرمز و سفید پوشان تا فینال رسیدند. او در دیدار نهایی پنالتی‌اش را برابر رئال مادرید از دست داد. گریزمان در مرحله یک چهارم نهایی دروازه‌ بارسلونا را باز کرد و در ویسنته کالدرون دو گل به ثمر رساند تا تیمش به دور بعد صعود کند. گل کلیدی‌اش را در نیمه نهایی برابر بایرن مونیخ به ثمر رساند. مهاجم فرانسوی فصل گذشته شش بار در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد. او در مرحله یک هشتم نهایی، چهارم و نیمه نهایی دروازه‌ حریفان را باز کرد.

از طرفی آلوارو موراتا در حالی چهارشنبه شب برابر اتلتیکو بازی می‌کند که با یک هت‌تریک مقابل استوک پا به این بازی می‌گذارد. مهاجم ‌اسپانیایی شروع فصل ساده‌ای نداشت. او در جام خیریه در پنالتی‌ یک ضربه را از دست داد و چلسی مغلوب شد. مهاجم ‌اسپانیایی مورد انتقاد آنتونیو کونته قرار گرفت و در بازی دوم تیمش نیمکت‌نشین شد. با این حال در دیدار برابر برنلی در پیروزی تیمش نقش داشت. او یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. سپس برابر اورتون و لسترسیتی گلزنی کرد و تعداد گل‌هایش را به شش رساند. او این رکورد را در شش بازی لیگ برتر انگلیس به ثبت رساند. سه گل نخست مهاجم ‌اسپانیایی با ضربه سر به ثمر رسید. بازیکنان اتلتیکو باید به این نکته دقت کنند و دیگو گودین، ساویچ، خیمنس و لوکاس ارناندس باید با حواس جمع بازی کنند. گل‌های "کله گنده" برابر استوک سیتی با بهره‌گیری از سرعت به ثمر رسید.

گریزمان و موارتا دو چهره اصلی دو تیم دو تیم اتلتیکو و چلسی برای گلزنی در بازی چهارشنبه هستند. موراتا تاکنون با پیراهن رئال مادرید و یوونتوس دروازه‌ اتلتیکومادرید را باز نکرده است. مهاجم ‌اسپانیایی پیش از این که پیراهن رئال مادرید را بر تن کند در تیم پایه اتلتیکو بازی می‌کرد. از طرفی گریزمان تاکنون دو بار در لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم‌های انگلیسی بازی کرده است. او با پیراهن رئال سوسیداد مقابل منچستریونایتد بازی کرد و با اتلتیکو برابر لستر به میدان رفت. آمار این بازیکن یک پیروزی - که تک گل بازی توسط خودش به ثمر رسید- دو تساوی و یک شکست است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا یکی از مهم‌ترین بازیکنان اتلتیکو و تیم ملی اسپانیاست. او به بیماری نورالژی عصب سه‌قلو دچار شده، این بیماری در اثر آسیب تدریجی عصب سه‌قلو به وجود می‌آید. دچار شدن به آن باعث درد شدید در چشم‌ها، دندان‌ها، فک، پیشانی، بینی و چند عضو دیگر می‌شود.

این مهاجم 31 ساله میهمان پادکست ویدیویی میراویا بود و از فداکاری هایی که برای رسیدن به سطح اول فوتبال جهان انجام داده، صحبت کرد.

موراتا گفت:"برنده شدن در زندگی همه چیز نیست، شما همچنین باید برای تلاش و آمادگی‌ای که یک فرد در گذشته داشته، ارزش قائل شوید. فکر می‌کنم تجربه یادگیری خیلی مهم است، هم برای فرزندانم و هم برای دیگران."

موراتا در مورد اهمیت تسلیم نشدن در برابر چالش‌ها و همچنین پشتکار یک ورزشکار اینطور گفت:"بسیاری از افراد را دیده‌ام که بهتر از من بازی می‌کردند اما الان خبری از آن‌ها نیست. با این تفاوت که البته من علاوه بر خوش شانسی، برای رویاهایم سخت جنگیده‌ام.

من خیلی چیزها را از دست داده‌ام. مثلا عروسی‌ها یا تقریبا همه غسل ​​تعمیدهایی که در خانواده‌ام برگزار می‌شود را از دست داده‌ام اما در نهایت به رویای خود جامه عمل پوشانده‌ام و از حرفه‌ای باورنکردنی لذت برده‌ام."

او در دوران حرفه‌ای خود لحظات سختی را هم تجربه کرده است؛ مثلا در جام ملت‌های اروپای قبلی:"اتفاقات ناخوشایند زیادی را تجربه کرده‌ام. در هتل از خواب بیدار می‌شدم و فکر می‌کردم که آیا هر اتفاقی که می‌افتد واقعا ارزشش را دارد؟ اما ما جلو رفتیم و این لحظه‌ای است که من به آن افتخار می‌کنم."

چند هفته دیگر قرار است او دوباره به عنوان مهاجم مورد اعتماد لوئیس دلا فوئنته با چالش جام ملت‌های اروپا روبرو خواهد شد. این مهاجم به دلیل بیماری‌اش طی دو بازی قبلی به میدان نرفته و انتظار می‌رود برای بازی بعدی در خانه مایورکا در دسترس باشد.

دیگر خبرها

  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • جلالی - آلوز: دوئل سال برای یک عنوان ارزشمند
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • ببینید | بچه فوک‌های کوچولو
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • مانور ترسناک جنگنده سوخو بیخگوش پهپاد کوچولو | فیلم
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد