Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-02@09:23:29 GMT

حضور بنز در ایران نقطه عطف صنعت خودرو است

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۵۸۵۴۷

حضور بنز در ایران نقطه عطف صنعت خودرو است

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسن کریمی سنجری اظهار کرد: اگرچه رتبه پرفروش‌ترین خودروساز جهان در اختیار شرکتهایی چون تویوتا است اما از نظر اعتبار برند و سطح تکنولوژی هنوز هیچ خودروسازی در جهان نتوانسته خود را به سطح مرسدس بنز برساند.

وی با بیان اینکه انعقاد قرارداد همکاری و تولید مشترک با مرسدس بنز به عنوان برترین خودروساز جهان یکی از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید در دوران پسابرجام است، خاطرنشان کرد: همکاری با این شرکت می‌تواند سطح صنعت خودروی ایران را ارتقاء داده و به جهانی شدن این صنعت کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس صنعت خودرو ادامه داد: بنز به لحاظ دانش فنی و سطح تکنولوژی خودروساز برتر و درجه یک جهان است بنابراین با قرارداد منعقد شده با این شرکت، جدیدترین و برترین تکنولوژی روز صنعت خودروی جهان وارد صنعت خودروی ایران خواهد شد.

وی افزود: همکاری با شرکت مرسدس بنز علاوه بر کمک به ارتقای سطح کیفی صنعت خودروی ایران باعث تولید و عرضه خودروهای جدید و با کیفیت و تامین حقوق مصرف‌کنندگان خواهد شد.

کریمی سنجری تصریح کرد: انعقاد قرارداد با شرکت طراز اولی همچون مرسدس بنز در شرایطی که دشمنی‌ و کارشکنی دولت آمریکا در روند اجرای برجام همچنان ادامه دارد علاوه بر ثمرات مثبت برای صنعت خودروی ایران دستاورد سیاسی مهمی نیز برای دولت تدبیر و امید است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟

شاید خواندن این مطلب برایتان اندکی عجیب و باورنکردنی باشد ولی قضیه از این قرار است که یک شرکت اجاره خودروی بدون راننده که به تازگی چنین خدماتی را در کشور عزیزمان راه اندازی کرده، به‌قدری توسط مشتریان اذیت شده که تصمیم گرفته، هرکس بتواند بطور عادی و بدون ایجاد مشکل رانندگی کند را تشویق نموده و نصف مبلغ اجاره خودرو را به مشتری پس دهد.

شرایطی هم که اعلام کرده قدری جای تأمل و تأسف دارد. این شرایط شامل رانندگی کردن با خودرو با سرعت قانونی، آسیب نرساندن به ظاهر و داخل خودرو و موارد دیگری شبیه به اینهاست.

راستی چرا باید کسانی را که بجای خروج سرمایه ها در کشورمان سرمایه‌گذاری می‌کنند با چنین وضعیتی اذیت و آزار ببینند؟

اگر باور نمی‌کنید بهتر است به سایت شرکت اجاره دهنده خودروی بدون راننده Navaran.com یک سر بزنید تا خودتان مشاهده کنید.

دیگر خبرها

  • کاکایی، کارشناس صنعت خودرو: مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می خواهند خودروی برقی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی وارد کنند؟
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • افزایش ارزش صادراتی گروه محصولات غیرخودرویی ایران‌خودرو
  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • ترکش‌های جنگ قیمتی در بزرگترین بازار خودروی جهان
  • رویداد صدرا با حضور ۶۰ شرکت در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا آغاز شد
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند