Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@00:31:07 GMT

رونمایی از دو اپلیکیشن شهید حججی

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۵۸۸۷۲

رونمایی از دو اپلیکیشن شهید حججی

به گزارش افکارنیوز، رسول شکری مسئول مرکز رسانه‌های شبکه اجتماعی بسیج ضمن توضیحاتی درباره فضای بعد از شهادت شهید محسن حججی در رسانه‌ها، گفت: سازمان بسیج و سازمان فضای مجازی سراج تلاش زیادی در راستای فعالیت های رسانه ای مرتبط با شهید حججی داشته است که همزمان هم مجموعه‌های مختلف، محتوای خوبی تولید کردند و یکی از آن‌ها همین اپلیکیشن سازمان سراج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عالی زاده مدیر موسسه رستاک هنر هم چنین در ادامه این مراسم در مورد فرایند تولید نرم افزار سربلند که ساخته سازمان فضای مجازی سراج است، گفت: چندین کلیپ و محتوای خاص از شهید حججی پیدا کرده ایم که از عدد دویست به حدود ۲۰ مورد رسیدیم و سعی کردیم آن‌ها را گلچین کنیم البته همه محتوا را ارایه نکردیم، چون می‌خواهیم مطالب ادامه دار باشد و آن‌ها را به مرور منتشر کنیم. سعی کردیم مطالب کپی نباشند و همه تولید محتوا خودمان باشد.

در ادامه از اپلیکیشن سر بلند که طراحی شده از سوی سازمان فضای مجازی سراج است، رونمایی شد.

بخش محسن که به زندگی نامه شهید مربوط می‌شود

بخش یادش بخیر تعدادی از خاطرات شهید

قاب عکس حاوی یکی از گالری‌های منتشر شده و طرح‌های گرافیکی

مقتدا صحبت‌های رهبری در مورد شهید

گلبانگ صوت‌های مربوط به شهد

دل نگاره اشعار و دل نوشته هایی در مورد شهید

تماشاخانه قسمت فیلم‌ها

حرف آخر وصیت نامه شهید که از روی صوت شهید پیاده سازی شده

در ادامه مقداد زکی زاده مدیرعامل خبرگزاری دانا در مورد اپلیکیشن سر به راه گفت: بعد از شهادت شهید حججی خواستیم برای ماندگار شدن کار‌ها حرکتی کنیم و شروع کار کاملا دلی بود بعد که خروجی کار خوب دیده شد حس کردیم بهتر است کار بزرگتری برای شهید انجام دهیم از این رو از زندگی شهید تا گفت و گو با خانواده او تحقیقاتی را آغاز کردیم و توانستیم بخش هایی از آن را در نرم افزار «سر به راه» ارائه کنیم.

در ادامه از نرم افزار سربه راه رونمایی شد.

زکی زاده در مورد سربلند هم گفت: نرم افزار سر به راه هم بخش‌های مختلفی دارد و چون تولید محتوا زیاد بود مجبور شدیم پیام‌های کوتاه به مخاطب برسانیم.

اپلیکیشن سر به راه دارای موارد زیر است:

استیکرهای شهید حججی قابل استفاده در تلگرام

مداحی شامل ده قطعه صوتی و تصویری

زندگی نامه شهید حججی

وصیت نامه شهید حججی

گالری تصاویر شهید شامل ۲۵ تصویر

فیلم‌ها

شهادت روایت شهادت حججی از زبان سردار سلامی و بقیه فرماندهان

آخرین اخبار که با کلیک بر روی آن به صفحه شهید حججی در خبرگزاری دانا وصل می‌شوند

۸ فیلم و نوا و آهنگ

دست نوشته‌های شهید

صدا‌ها که شامل قسمتی از وصیت نامه شهید با صدای خودش است.

هم چنین پخش زنده مراسم تشییع در اپلیکیشن سر به راه موجود است که با ارسال عدد ۵ به ۳۰۰۰۷۷۲۳، لینک دانلود برای مخاطب فرستاده می‌شود.

هم چنین سازمان فضای مجازی سراج پخش زنده اینترنتی از تشییع شهید خواهد داشت و بازی تک تیرانداز که در مورد شهید حججی است نیز به زودی رونمایی می‌شود. اپلیکیشن سر به راه و سربلند را از مارکت‌های اندرویدی می‌توانید دانلود کنید.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از این جزیره به عنوان پنجره تمدن خلیج فارس در حوزه فرهنگی، تاریخی و صنعتی نام برد و گفت: فرهنگ دریاپایه روایاتی در این منطقه دارد که باید آن را بازیابی و معرفی کنیم.

عادل پیغامی با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: صنعت دریاپایه مشتمل بر ۲۴ فعالیت است و جزیره جهانی قشم به تنهایی توانایی بهره‌برداری از همه بخش‌های این صنعت را دارد.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین زمینه فعالیت‌های دریاپایه به حوزه لجستیک، فعالیت‌های شیلاتی و شناورسازی مربوط می‌شود، افزود: امروز قشم با توان بالای پرورش ماهی و میگو، لارو میگو، بچه ماهی و ماهی در قفس به مهم‌ترین قطب شیلاتی کشور تبدیل شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، در زمینه تولید انواع شناورها اعم از لنج‌های چوبی و فایبرگلاس، مسافربری، تفریحی، آلاچیق‌ و هتل‌های دریایی، آمبولانس دریایی و موارد دیگر هم در سطح بسیار عالی قرار داریم.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۱۲ واحد لنج‌سازی در قشم با تولید ۵۰ فروند در سال فعالیت دارند که محصولات خود را به کشورهای آفریقایی، هند و حوزه خلیج فارس صادر می‌کنند و این صنعت دریاپایه از سودآوری بالایی برخوردار است.

این مسئول با اعلام اینکه ۶۰ درصد نفت دنیا از مسیر آبراه حیاتی خلیج فارس تامین می‌شود، بیان کرد: بانکرینگ، صنعت دریاپایه بسیار ارزشمندی در حوزه ارزآوری است که در قشم، در حال حاضر فقط بخش سوخت‌رسانی آن تکمیل شده است.

وی ادامه داد: با تکمیل زنجیره بانکرینگ اعم از امکانات تعمیرات شناورها، فروش مواد غذایی، خدمات هتلینگ، خدمات درمانی، فروش آب معدنی و اینترنت اشیا می‌توان بخش مهمی از درآمد بالای این صنعت را از آن خود کنیم.

پیغامی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های دریاپایه مهم‌ترین رکن و رویه اقتصادی این منطقه در بزرگ‌ترین جزیره ایرانی خلیج فارس است.

 نشست ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با اساتید و دانشجویان دانشگاه‌های شهید بهشتی و تربیت مدرس تهران در سالن مرکز بین‌المللی رشد این سازمان امروز هشتم اردیبهشت برگزار شد.

این نشست با هدف همکاری‌های علمی و مطالعاتی با حضور شماری از استاتید و دانشجویان دانشگاه‌های شهید بهشتی و تربیت مدرس از جمله سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در سالن مرکز بین‌المللی رشد سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

در ادامه این نشست حاضران پرسش‌هایی در مورد مزیت‌های سرمایه‌گذاری در جزیره قشم، میزان صادرات این منطقه در سال گذشته، برنامه‌های آتی سازمان در توسعه فعالیت‌های اقتصادی و امکان مشارکت دانشگاهیان در پیشبرد اهداف کلان منطقه آزاد مطرح کردند.

دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه شهید مدرس تهران پس از پایان این نشست به اتفاق مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از پارک زیست فناوری، شرکت تمیم در شهرک کاوه، شرکت نفت سازه و مدکندآلو بازدید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • بایدن تیک تاک را از پرتگاه ممنوعیت یا فروش پرت کرد
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد