Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@11:36:53 GMT

کاروانسرای شاه عباسی ابوزیدآباد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۵۹۰۸۱

کاروانسرای شاه عباسی ابوزیدآباد

ابوزیدآباد ( که در زبان محلی بیذُوُی گفته میشود ) در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق کاشان و در منطقه ای بیابانی واقع شده است. به گزارش جهان نيوز، ابوزیدآباد ( که در زبان محلی بیذُوُی گفته میشود ) در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق کاشان و در منطقه ای بیابانی واقع شده است. کاروانسرای شاه عباسی ، یکی از ۹۹۹ کاروانسرایی است که به دستور شاه عباس صفوی در ایران ساخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کاروانسرا با بنایی چهار ایوانی و برج و باروی آجری زیبا و دو حیاط خلوت در گوشه های هشتی ورودی ساخته شده که علاوه بر آن دارای صحن اصلی حجرات در اطراف آن میباشد. تصاوير کوچک تصاوير بزرگ اسلايد تصاوير

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۵۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی یک کشتی‌گیر ایرانی در انتخابی تیم کانادا

مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی کانادا این روزها در اتاوا در حال برگزاری است که پیمان بیابانی عضو پیشین تیم ملی ایران نیز در این رقابت‌ها که در اوزان المپیکی برگزار شد، شرکت کرد و با سه کشتی و یک دور استراحت قهرمان کشور در وزن 65 کیلوگرم شد.

باتوجه به قوانین مهاجرتی کانادا، بعید به نظر می‌رسد بیابانی شانس همراهی تیم کانادا را در بازی‌های المپیک داشته باشد، که اگر این امکان وجود داشت، شانس او برای کسب سهمیه 65 کیلوگرم در گزینشی پان‌آمریکن بسیار بالا بود. او احتمالا در مسابقات جهانی بتواند تیم کانادا را همراهی کند.

این سومین مسابقه‌ای بود که بیابانی با دوبنده کانادا برگزار کرد. او پیش از این مدال برنز جام بین‌المللی هنری دوگلان در فرانسه را به خود اختصاص داده بود و پس از آن نیز باتوجه به کشتی نگرفتنش در فینال، مدال نقره مسابقات قاره‌ای پان‌آمریکن را از آن خود کرد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی در کاروانسرای عهد صفوی فریمان + فیلم و تصاویر
  • مسافران نگران تامین سوخت در سیستان و بلوچستان نباشند
  • سفر به کاروانسرای جهانی تی تی خانم تا عطر کماج در جوار آبشار لونک
  • حمله‌ور شدن نظامیان صهیونیست به شهرهای کرانه باختری
  • تداوم حمله‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه
  • قهرمانی یک کشتی‌گیر ایرانی در انتخابی تیم کانادا
  • پیمان بیابانی قهرمان وزن المپیکی کشتی کانادا شد
  • رسانه عبری‌ زبان: برای ایجاد منطقه حائل ۱۶ درصد مساحت نوار غزه مصادره می‌شود
  • بازداشت گسترده جوانان فلسطینی در کرانه باختری
  • ۴ حمله هوایی جدید ائتلاف آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن