Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@20:04:30 GMT

هت‌تریک ساره جوانمردی در مدال‌آوری

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۶۰۰۶۵

هت‌تریک ساره جوانمردی در مدال‌آوری

بانوی تیرانداز کشورمان به سومین مدال خود در رقابت‌های جام جهانی معلولان در کرواسی دست یافت.

به گزارش مشرق، در پنجمین و آخرین روز از رقابت‌های جام جهانی تیراندازی، ساره جوانمردی با ثبت رکورد 228.2 به نشان طلای رقابت‌های تپانچه خفیف 50 متر جام جهانی کرواسی دست یافت.

در فینال رقابت‌های P4 دو نماینده ی دیگر کشورمان، عالیه محمودی و سمیرا ارم به ترتیب در جایگاه‌های پنجم و هفتم ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تپانچه خفیف 50 متر کشورمان متشکل از ساره جوانمردی، سمیرا ارم و مهدی زمانی ساعتی قبل، در پایان رقابت‌های مقدماتی ضمن کسب مدال طلای تیمی این رقابت‌ها با مجموع امتیاز 1611 موفق به رکوردشکنی نیز شد.

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان با ترکیب مهدی زمانی شورابی، سمانه کوثرمدار(تهران)، مجید فلاح اردشیر(آذربایجان شرقی)، عظیم کریمی، زهرا غلام‌زاده (گیلان)، خدیجه رستمی (خوزستان)، سمیرا ارم، ساره جوانمردی(فارس)، عالیه محمودی (مازندران)، معصومه جلیلیان(خراسان‌رضوی)، رقیه شجاعی(زنجان)، معصومه خدابخشی (لرستان) در این مسابقات حضور یافته است.

حسین امیری به عنوان سرمربی، علی مهدوی و زهرا علی بیگی به عنوان مربیان تیم ملی و رقیه‌الله کرمی به عنوان سرپرست بانوان، در این اعزام با ملی پوشان همراه هستند و سرپرستی کاروان نیز بر عهده حسین شهریاری است.

رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولین از 31 شهریور تا 4 مهر ماه به میزبانی شهر اوسیک در کرواسی برپاست.

منبع: تسنیم ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید

به گزارش ''ورزش سه''، این دونده آینده دار (20 ساله) پس از اینکه دو سال پیش با کسب مدال برنز، جوان ترین مدال‌آور مسابقات سرعت انفرادی جهانی شد، اکنون انتظارات زیادی بر دوش دارد. نایتون سال گذشته نیز در مسابقات جهانی بوداپست در دوی 200 متر به مدال نقره دست یافت و با نزدیک شدن به شروع بازی‌های پاریس، با توجه به جاه طلبی‌های خود آماده رقابت است.

او در این گفت و گو گفت: تا زمانی که من بزرگتر شوم، باز هم نظراتی مانند «پدیده جوان» یا «من این کار را در این سن انجام دادم» وجود خواهد داشت.
آنها از من انتظار داشتند که در 19 یا 20 سالگی رکورد جهانی را بشکنم. اما در واقعیت، اینطور نیست. قطعا موفقیت اولیه با انتظارات بالا همراه بود.

هواداران و کارشناسان انتظارات بیشتری از او دارند و مشتاق هستند نایتون به رویایی که یوسین بولت نتوانست به آن دست یابد، یعنی شکستن زمان 19 ثانیه در 200 متر، دست یابد. اما نایتون عجله نمی‌کند و می گوید: "من در بهترین حالت خود نیستم، اما وقتی به بهترین سطح خود رسیدم، می توانیم در مورد رکوردهای جهانی صحبت کنیم."

دیگر خبرها

  • رقابت‌های بین المللی دوومیدانی دبی| دست تفتیان از کسب مدال خالی ماند
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد
  • قهرمانی دونده ایران در تور جهانی امارات
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • جانشین بولت: هنوز توانایی من را ندیده‌اید