Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | مدیر کل دفتر گواهینامه ها امتحانات وامور پزشکی سازمان هواپیمایی کشوری از استقرار کامل فرآیند برگزاری امتحانات پایه فنی براساس مقرراتpart- 66 از 10 مهرماه سال 1396 خبر داد .

بنا به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری ، محمود رضا روحانی اظهارداشت از تاریخ 1396/07/10 کلیه امتحانات پایه فنی بر اساس مقررات part- 66 و به صورت ماژولار برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل دفتر گواهینامه ها امتحانات وامور پزشکی سازمان هواپیمایی کشوری اظهارداشت: هر نفر متقاضی امتحان فنی B1-1 می تواند در سه روز تمامی ماژولهای مورد سوال را امتحان دهد.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: اگر فرد متقاضی آمادگی کامل داشته باشد می تواند ظرف سه روز تمامی ماژولها را امتحان دهد اما در صورت عدم آمادگی و عدم تمایل به آزمون فشرده می تواند در بازه زمانی طولانی تر طبق برنامه ریزی خود شرکت نماید.

روحانی در حوزه آموزش خلبانی افزود: دانش آموزان خلبانی نگران نباشند اگرچه مقررات کنونی لازم الاجراست اما سازمان هواپیمایی کشوری در حال تعامل با مدارس خلبانی برای رفع مشکلات بازه انتقال به مقررات Aircrew می باشد و تنفس کافی برای تطابق با مقررات جدید به مدارس داده خواهد شد. وی ادامه داد: سامانه هوشمند صدور گواهینامه های فنی با طراحی جدید راه اندازی شده است و گواهینامه ها با فرصت جدید ذکر شده در part- 66 به متقاضیان اعطا شده است روحانی همچنین از تهیه ویرایش اول سند راهنما برای ارزیابان پروازی Flight Examiners Manual خبرداد و افزود: با توجه به الزاماتی که در حوزه مقررات Aircrew برای ارزیابی و سنجش مهارت خلبانان وجود دارد و به منظور ایجاد وحدت رویه ببین تمامی Flight Examiner ها این سند راهنما با مشارکت تعدادی از متخصصین صنعت هوانوردی تهیه شده است. روحانی خاطرنشان کرد: این نسخه اولیه به صورت عام در اختیار کلیه متخصصان صنعت هوانوردی قرار میگیرد و در صورتی که متخصصان نقطه نظراتی در خصوص آن دارند میتوانند موارد را به آدرس الکترونیک دفتر گواهینامه ها به نشانی license@cao.ir ارسال کنند.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۰۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار کامل تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدعلی شاه‌حسینی با اشاره به نتایج شاخص نرخ تورم ماهانه استان یزد در فروردین سال ۱۴۰۳ از سوی مرکز آمار ایران، اظهار کرد: بر اساس آمار‌ها نرخ تورم فروردین ماه در استان یزد ۲.۳ درصد بوده که نسبت به مقدار مشابه در کشور حدود ۰.۳ درصد کمتر است.

وی از روند کاهشی نرخ تورم ماهانه زیر گروه‌های کالایی خوراکی‌ها و غیر خوراکی‌ها در استان خبر داد و افزود: بر اساس اعلام مرکز آمار ایران در اسفندماه ۱۴۰۳، تورم ماهانه استان یزد برای زیرگروه «خوراکی‌ها، آشامیدنی‌ها و دخانیات»، ۲.۲ درصد و برای زیرگروه «کالا‌های غیرخوراکی و خدمات»، ۲.۴ درصد بوده که به ترتیب یزد در گروه کالایی خوراکی‌ها رتبه ۲۵ و در گروه کالایی غیرخوراکی‌ها رتبه ۲۶ کشور (بر اساس رتبه بندی بالاترین نرخ تورم به کمترین نرخ) را کسب کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد اظهار داشت: نرخ تورم نقطه به نقطه استان یزد نیز پس از ماه‌ها به زیر میانگین کشوری رسید، این درحالی است که نرخ برای استان در فروردین ماه ۱۴۰۳ معادل ۲۹.۳ درصد بود که نرخ کشوری ۳۰.۹ درصد می‌باشد.

شاه‌حسینی با اشاره به پایین‌تر بودن نرخ تورم ماهانه از شاخص‌های متناظر کشوری تصریح کرد: این موضوع نشان از موفقیت رصدخانه کنترل و پایش تورم استان یزد و برنامه‌های پیش‌بینی شده توسط مدیران اقتصادی استان برای کاهش تورم است.

وی خاطرنشان کرد: تداوم برنامه‌های پیش‌بینی شده در راستای کنترل تورم در استان موجب خواهد شد تا فاصله تورم سالانه استان از شاخص متناظر کشوری به کمترین میزان ممکن کاهش یابد.

شاه‌حسینی خاطرنشان کرد: رصدخانه کنترل و پایش تورم استان که به ابتکار استاندار یزد ایجاد گردیده، با رصد دقیق ریشه‌های تورمی استان و تدوین طرح‌های بهبود، به صورت مستمر و شبانه روزی تلاش کرد با اجرای برنامه‌های اصلاحی تورم استان را مهار کند و تاکنون در دو شاخص تورم ماهانه و نقطه به نطقه موفقیت چشم گیری داشته است.

دیگر خبرها

  • مهار کامل تورم ماهانه و نقطه به نقطه استان یزد
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی واکنش داد
  • متقاضیان خرید جت شخصی بخوانند/ اطلاعیه سازمان هواپیمایی درباره خرید جت شخصی
  • واکنش سازمان هواپیمایی به حواشی خرید جت شخصی
  • اطلاعیه جدید سازمان هواپیمایی کشوری درباره ماجرای خرید جت شخصی
  • سازمان هواپیمایی: خرید و استفاده از جت‌ های شخصی موضوع جدیدی نیست
  • آمادگی مازندران برای برگزاری امتحانات نهایی