Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@09:47:12 GMT

مراسم ترحیم آیت‌الله راستی کاشانی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۶۰۷۷۵

مراسم ترحیم آیت‌الله راستی کاشانی برگزار شد

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مراسم ترحیم آیت‌الله حسین راستی کاشانی عصر امروز در مسجد امام صادق میدان فلسطین تهران برگزار شد.

در این مراسم یادگار امام حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها، حجت‌الاسلام سید رضا تقوی و محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام حجت الاسلام پورمحمدی، آیت الله امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد، احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، محمدرضا عارف رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان، حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی رئیس بنیاد شهید، حجت الاسلام محمد حسن اختری و محمد نبی حبیبی مرتضی نبوی، محمد رضا باهنر رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری، محسن رفیق دوست و جواد امام حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد باقر قالیباف، حجت‌الاسلام مهدوی‌کنی رئیس دانشگاه امام صادق، محمد باقر ذوالقدر و حسین فدایی از دیگر حاضران در این مراسم هستند.

آیت الله راستی کاشانی ۲۹ شهریور ماه امسال در سن ۹۰ سالگی و پس از تحمل یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در استان یزد

 به گزارش خبرگزاري صداوسيما مرکز يزد ،همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع)، مراسم جشنی در مسجد امام حسن (ع) محمود آباد و مسجد بقیه الله یزد برگزار شد. همچنین همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) مراسم جشنی در مسجد جامع خانقاه میبد برگزار شد.   دل دادگان و عاشقان امامت و ولایت در این مراسم پس از قرائت قرآن، با مداحی به شادی و سرور پرداختند.   توزیع کیک تولد، شربت ، شیرینی و عیدی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • تدارک سیما برای شب‌های قدر
  • برنامه های تلویزیون در شب های قدر
  • مراسم جزءخوانی قرآن کریم در روستای ده محمد به مناسبت ماه رمضان + فیلم
  • تدارک تلویزیون برای شب‌های قدر
  • برنامه شب‌های قدر حرم امام خمینی(س)؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم سخنرانی می کنند
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • مراسم چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در استان یزد
  • مراسم گرگیعان در اغلب مناطق خوزستان برگزار شد
  • مراسم احیای شب‌های قدر در ارومیه برگزار می‌شود