Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران : اکران کمپین تبلیغات فرهنگی لبیک یا حسین (ع) بر روی سازه های فرهنگی تهران صورت گرفته است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ علیزاده ادامه داد: در این کمپین بیش از 200 سازه فرهنگی پایتخت از مجموعه سازه های فرهنگی، شامل عرشه پل، بیلبورد و پرتابل به اکران تبلیغات فرهنگی با مضامین شهدا، ایثار، فداکاری، دفاع مقد، امربه معروف و نهی از منکر اختصاص پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه علاوه بر این 50 سازه نوری یا زینب(س) در سطح شهر نصب شد، ادامه داد: این نشانه های نوری مزین به نام حضرت زینب(س) در بزرگراه آزادگان، پل سواره همت (خرازی) شرق و غرب پل (2 عدد نصب شده) واقع در منطقه 22 شهرداری بزرگراه نواب پل سواره تقاطع قزوین (جنوب به شمال) واقع در منطقه 17 شهرداری، بزرگراه امام علی(ع)، پل سواره دالاهو واقع در منطقه 14 شهرداری انتهای بزرگراه امام علی(ع) پل سواره صوفی رازی مسیر جنوب به شمال واقع در منطقه 20 شهرداری، پل سواره شهید رجایی، تقاطع بزرگراه آزادگان (ضلع جنوب پل) واقع در منطقه 16 شهرداری، خیابان شهید رجایی، زیرگذرشهید ضربعلی زاده، واقع در منطقه 16 شهرداری، پل سواره میدان بسیج (ضلع جنوب و شمال پل)، واقع در منطقه 15 شهرداری، خیابان دماوند، پل سواره باقری، واقع در منطقه 8 شهرداری، بزرگراه امام علی(ع)، پل سواره گلچین (بین ارتش و بابایی) واقع در منطقه یک شهرداری و جزیره میانی میدان آزادی، شمال و جنوب میدان واقع در منطقه 9 شهرداری نصب شده است. به گفته دکتر علیزاده خیابان آزادی، مقابل ساختمان شهرداری منطقه 10، بلوار بهاران، پل سواره تقاطع آیت الله سعیدی (شمال و جنوب)، واقع در منطقه 18 شهرداری ، بزرگراه بابایی، پل سواره تقاطع صیاد شیرازی واقع در منطقه یک شهرداری، بزرگراه بابایی، پل سواره تقاطع صیاد شیرازی واقع در منطقه یک شهرداری و بزرگراه امام علی(ع)، پل سواره جانبازان، واقع در منطقه 8 شهرداری از دیگر مکان هایی است که این نشانه های نوری در آن نصب شده است. مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: درکنار تبلیغات فرهنگی بیش از 10 هزار عدد پرچم ویژه ایام محرم بر روی پل های سوارروی تهران اکران شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد

سید محسن هاشمی در گفت وگ و با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کندوان به دلیل تخلیه با ترافیکی مسدود و تردد از محورهای جایگزین برقرار است.

وی افزود: در حال حاضر با توجه به تصاویر دریافتی، تردد در محو چالوس محدوده میانک، مجلار و در محور هراز مسیر شمال جنوب محدوده‌های چلاو، بایجان شاهند شت ترافیک سنگین در جریان است.

وی گفت: از نظر شرایط جوی شاهد بارش باران در سوادکوه و محور کناره هستیم.

کد خبر 6096141

دیگر خبرها

  • شهادت و زخمی شدن چند لبنانی در جدیدترین حملات رژیم صهیونیستی
  • کارگر شهرداری در سیلاب بزرگراه بعثت مفقود شد
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز
  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • محور کندوان به سمت تهران یک طرفه شد
  • محور کندوان به سمت تهران یکطرفه شد
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • حملات گسترده حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران