Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان یزد با اشاره به کلیپ پخش شده اخیر در فضای مجازی راجع به دستگیری و محاکمه مداح یزدی، گفت: کلیپ پخش شده مربوط به سنوات قبل است و هرگونه دستگیری و محاکمه مداح هیاتی در یزد در سال جاری توسط دستگاه قضایی تکذیب می‌شود. آفتاب‌‌نیوز : محمدرضا حبیبی گفت: طبق رسوم هر ساله، عزاداری هیات‌های یزدی در مسجد روضه محمدیه مربوط به روزهای تاسوعا و عاشوراست و امسال هنوز عزاداری هیات‌ها در این مسجد انجام نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: عده‌ای با استفاده از احساسات پاک مردم به دستگاه اهل بیت(ع) عصمت و طهارت و انتشار شایعه در پی تحقق اهداف شوم خود هستند و می‌خواهد از این طریق بر طبل اختلاف افکنی خود بکوبند.

این مقام قضایی، پیروزی، انسجام و حرکت رو به تعالی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از روح حق خواهی و حق طلبی مکتب عاشورا دانست و اظهار کرد: بدون تردید عزت و صلابت امروز کشور و نظام اسلامی مرهون تأسی و تمسک به خط سرخ شهادت و تفکر برگرفته از عاشوراست و کسی نمی‌تواند این علاقه و ارادت را از مردم سلب کنند یا با انتشار شایعات آن را به سخره بگیرند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری درباره تقسیم استان تهران

آفتاب‌‌نیوز :

سید علی یزدی خواه در خصوص طرح جدایی ری از تهران، اظهار داشت: شایعه شده است که در این تقسیمات کشوری و طرح تشکیل تهران غربی و شرقی که در دست مطالعه و بررسی است، ممکن است بخش‌هایی از شهرستان ری را جدا کنند که این موضوع از نظر ما بسیار تصمیم نابجایی است و باعث کاهش و ریزش دارایی‌ها و سرمایه‌های مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم شهرستان ری در کلیه بخش ها، هیچ کدام موافق جدایی ری از تهران و الحاق آن به تهران شرقی و یا غربی نیستند ما هم تا کنون ۴ بار به مسوولین دولت و معاونت پارلمانی رئیس جمهور نامه نوشتیم و ضمن اعتراض به این تصمیم، درخواست کردیم که مفاد دقیق این مطالعات و پژوهش‌ها را در اختیار ما قرار دهند که مطمئن شویم در این تغییراتی که مد نظر است، هیچ گونه دست اندازی به محدوده جغرافیایی شهرستان ری از شمال تا جنوب و مرکزی و۵ شهرستان‌های آن وارد نخواهد شد.

یزدی خواه خاطرنشان کرد: نامه‌ای هم با امضای ۱۱ تن از نمایندگان تهران تنظیم و خدمت وزیر کشور ارسال شد و اعلام کردیم که مخالف هر گونه جابجایی در محدوده‌های جغرافیایی ری هستیم.

منبع: شفقنا

دیگر خبرها

  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»
  • افشاگری درباره تقسیم استان تهران
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت