Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با بیان اینکه کشور در جبهه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در حال جنگ است گفت: باید هوشیار بود چون هجمه فرهنگی بر فضای کشور طنین انداز شده و دشمنان انقلاب در جبهه فرهنگی تا داخل خانه‌های ما ورود پیدا کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی مولوی‌حقیقی ظهر امروز در بازدید از کارخانه کویرتایر و در جمع کارکنان و کارگران این مجموعه صنعتی بزرگ استان خراسان جنوبی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و دهه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی از زمانی که نهضت شروع شده تا پیروزی انقلاب و امروز که چهار دهه را پشت سر می‌گذارد روحیه استبکارستیزی و مقابله باظلم و دفاع از مظلومان است و حرکت در جهت جهانی کردن نهضت اسلام، انقلاب و امام بوده است که اگر به این سه عنصر اساسی خوب توجه کنیم اساس و پایه مبارزه ما با استکبار شکل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در دنیا شاهد نظام صهیونیست، نظام کمونیسم و نظام سرمایه‌داری هستیم افزود: هر جا که نظام‌های حاکم این سه ویژگی را داشته باشد جمهوری اسلامی ایران برای مبارزه با این نظام‌ها وجود دارد و این را از نگاه اسلام و انقلاب یک افتخار می‌دانیم.

رئیس مجمع امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی بیان کرد: بین اسلام انقلابی و اسلام غیرانقلابی که اسلام مرفهان بی‌درد است تفکیک باید قائل شویم و اگر مرزی برای این دو قائل نبودیم تفاوتی نمی‌کند که بالای سرما پرچم توحید باشد یا پرچم شرک و اگر این طور هم باشد زندگی معنا پیدا نمی‌کند.

مولوی‌حقیقی با بیان اینکه زندگی آقا ابا عبدالله الحسین (ع) را که می‌بینید مبنای خوبی برای بشر است و اساس زندگی مبارزه است تصریح کرد: اساس انقلاب اسلامی بر مبنای مبارزه با شرک، کفر و صهیونیست است و در این فضا انسان‌هایی که از اسلام و انقلاب اسلامی سررشته‌ای نداشته باشند و علاقه‌مند این موضوع نباشند خیلی جایگاهی نمی‌توانند پیدا کنند.

وی بیان کرد: زنده بودن انقلاب به این است که اسلام ما اسلام انقلابی است و اسلام مرفهان بی‌درد اسلام آمریکایی و صهیونیست‌ها نیست.

رئیس مجمع امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی افزود: این حرکت که به واسطه امام قبل از تبدیل نهضت به انقلاب علنی و آشکار شد صف آرایی و جبهه‌بندی سه جبهه صهیونیسم، نظام کمونیسم و نظام سرمایه‌داری در مقابل انقلاب اسلامی بود و همه همت دنیا بر این بود که این ایده‌ای که امام به جهانیان نشان می‌دهد جهانی نشود و در نطفه خفه شود.

مولوی‌حقیقی با بیان اینکه در این مبارزه بایستی شهید شد و به اسارت رفت و مفقود‌الاثر شد تا اسلام باقی بماند و این افتخاری بزرگ برای ما است، افزود: آنهایی که در جامعه احساس بی‌تفاوتی می‌کنند اسلام را فقط در شناسنامه دارند و اسلامی انقلابی نیستند.

رئیس مجمع امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی با اشاره به اینکه مدیران و مسئولان وظیفه ترویج اسلام انقلابی را دارند گفت: اگر در هر نهادی و دستگاهی مدیر انقلابی بود فضای انقلابی به وجود می‌آورد و حرکت انقلابی انجام می‌دهد.

مولوی‌حقیقی تصریح کرد: اگر هشت سال دفاع مقدس را در آن شرایط سخت به درستی عبور کردیم برای اینکه یک مدیریت انقلابی بالای سر این فضای کشور به نام امام (ره) وجود داشت و همه کسانی که در سطوح مختلف در صحنه مبارزه بودند بدون توجه به بعضی از کم و کاستی‌های صحنه نبرد به تکلیفشان عمل می‌کردند.

وی بیان کرد: کارنامه هشت سال دفاع مقدس کارنامه روشنی برای مبارزه حق علیه باطل است و کارنامه‌ای روشن برای اسلام انقلابی و اسلام غیرانقلابی است.

رئیس مجمع امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی بیان کرد: امروز نیز در حال جنگ هستیم و جنگ ما صحنه و رزم آن متفاوت شده است صبر، استقامت و جهاد رمز پیروزی ما در عرصه دفاع مقدس بود که هر دو آن را از درس‌های عاشورایی آقا ابا عبدالله الحسین(ع) گرفته‌ایم.

مولوی‌حقیقی با بیان اینکه جغرافیای سیاسی منطقه در حال تغییر است و کشورهای نزدیک و هم مرز جمهوری اسلامی جغرافیای سیاسی خود را دارند تغییر می‌دهند، افزود: امروز آمریکا و صهیونیسم و نظام حاکم بر نظام صهونیستی برای اینکه اخوت و دوستی بین ملت‌های مسلمان منطقه را به هم بزند به هر شکل ممکن اعمال قدرت می‌کند.

رئیس مجمع امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: ما در حال جنگ و نبرد هستیم نبرد در جبهه فرهنگی، سیاسی و آمادگی برای نبرد در جبهه‌های مقاومت و رزمندگان ما در سوریه و عراق نشان دهنده خط مقدم مبارزه ما در برخورد نظام سلطه و صهیونیسم و سرمایه‌داری است.

مولوی‌حقیقی بیان کرد: شما در سنگر جهاد اقتصادی هستید و به هر میزان که تلاش بکنید اقتصاد ما رونق بیشتری پیدا می‌کند سهم شما معادل رزمنده‌ای است که در صحنه نبرد با دشمن می‌جنگد چون او می‌جنگد و مبارزه می‌کند برای امنیت پایدار و شما نیز برای یک اقتصاد نوپا و پویا به تناسب توانی که دارید تلاش می‌کنید.

وی با اشاره به اینکه امکان ندارد حق و باطل با همدیگر یک جا جمع شود گفت: اساس کار ما مبارزه است و باید هوشیار بوده چراکه هجمه فرهنگی بر فضای کشور طنین‌انداز شده و دشمنان انقلاب اسلامی در جبهه فرهنگی تا داخل خانه‌های ما ورود پیدا کرده‌اند.

رئیس مجمع امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی افزود: اگر می‌بینید آمار طلاق افزایش پیدا کرده است و نافرمانی بین بچه‌ها نسبت به بزرگترهایشان افزایش یافته و اگر دیده می‌شود فضای مدارس و دانشگاه‌های ما آلوده به بعضی از مسائل و موضوعات ناهنجار شده است بدانید که آنجا حرکت‌های تهاجمی و بمبارانی دشمنرخنه کرده است.

انتهای پیام/

R41348/P1486/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند

محسن رضایی، دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه جلسه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه ارزش‌هایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد و آنان را به سوی پیروزی رهنمون کردند.

وی ادامه داد: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند. روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنان را به معجزه‌هایی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام، تاکید کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ‌شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور به شمار می‌رود.

رضایی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند و ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

وی با بیان اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، گفت: فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم. همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • کارنامه و کتابشناسی شهیدمطهری؛ از مشهد و قم تا مبارزه با مارکسیسم
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • «بی حجابی» گره‌ای که با دست باز می‌شود
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی