Web Analytics Made Easy - Statcounter

عابد حقدادی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: ضایعه درگذشت قهرمان ارزشمند، ورزشکار با اخلاق و مربی دلسوز و مهربان را به خانواده بزرگ ورزش و اسکواش کشور تسلیت عرض می کنم و اداره کل وزارت ورزش و جوانان اراک نیز این اتفاق ناگوار تسلیت عرض می کند.

وی در ادامه بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی سالن بین المللی بزرگ اسکواش اراک را در مسابقات جام بین المللی امیر کبیر که آذر ماه امسال در استان مرکزی برگزار می شود را به اسم علی روغنی تغییر نام خواهد داد تا نام و یاد و خاطره این ورزشکار عزیز و با اخلاق در ذهن ها حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی، گفت: پرو غنی فردی خیر خواه و با اخلاق بود که با داشتن کارت اهدای عضو، اعضای بدن خود را به نیازمندان اهدا کرد و این نشان دهنده این نکته است که ورزشکاران ایران روحیه پهلوانی و فداکاری همراه با ایثار و گذشت دارند.

گفتنی است، علی روغنی قهرمان سابق اسکواش که به دلیل تصادف به کما رفته بود روز یکشنبه در گذشت و امروز پیکر او به خاک سپرده شد.

602

فدراسیون ورزش ایران

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی هم قرار می‌گیرند. روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه حضور هواداران در بازی این بازی ممنوع است که هم سازمان لیگ و هم هیأت فوتبال استان مرکزی این موضوع را تکذیب کردند.

در همین حال محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، خبر از تعمیرات و بازسازی در بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی (ره) را داد. او در این رابطه افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود تا استقبال زیادی از این بازی انجام شود و با توجه به اینکه بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی شامل نرده‌ها، آبخوری و … در حال بازسازی است، تصمیم نهایی برای حضور هواداران در این بازی فردا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است که پرسپولیس و آلومینیوم یک بار و در سال ۱۴۰۱ در جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده استان مرکزی به پایان رسیده بود و بازی روز جمعه، دومین مصاف دو تیم در ادوار رقابت‌های جام حذفی است.

کد خبر 6087333

دیگر خبرها

  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • دعوت مربی کردستانی به اردوی تیم ملی
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند