Web Analytics Made Easy - Statcounter



به گزارش جماران، حجت السلام سیداحمد خاتمی روز سه شنبه در همایش یاران خراسانی ولایت در مشهد افزود: امام راحل (ره) معتقد بودند بیشترین ضربه به اسلام را کسانی زدند که این دین را یک جانبه نگاه کردند.

وی ادامه داد: در اسلام هر 2 جنبه مهر، محبت و قول نرم در کنار اجرای حدود و تازیانه وجود دارد.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هفته دفاع مقدس، یادآور گفتمان مقاومت سیدالشهدا، اصحاب او و آزادگان کربلاست، افزود: گفتمان عاشورا گفتمان امروز ما است و تسلیم شدن نیز نقطه مقابل مقاومت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوادث منطقه می گوید باید آماده بود و فرهنگ دین باید زنده بماند. فرهنگ مقاومت است که شهید حججی ها را به صحنه می آورد.

خاتمی اظهار کرد: منطقه آبستن حوادث است اما یقین داریم دشمنان در ایران که پایتخت اهل بیت(ع) و کشور سیدالشهدا(ع) است راه به جایی نمی برند.

وی با اشاره به همه پرسی در اقلیم کردستان عراق گفت: هدف دشمنان ایجاد اسرائیل جدید در منطقه است و در مخالفت با این موضوع همگرایی خوبی بین ایران، ترکیه، عراق و سوریه ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه تکفیری‌ها نفس های آخر خود را می کشند و هنوز این مسأله تمام نشده موضوع اقلیم کردستان مطرح شده، افزود: استقلال کردستان ناامنی بسیاری به دنبال دارد که کل منطقه را تهدید می کند.

خاتمی ادامه داد: چیزی که ما را در برابر بیگانگان بیمه می کند دین و ارزش‌های دینی است و بسیج ادارات باید هر چه هنر، قدرت و تدبیر دارد برای نشر فرهنگ دینی در مراکز کار و فعالیت خود به کار گیرد.

وی اظهار کرد: اگر مردم را داشته باشیم نظام را داریم و اگر مردم نباشند نظام را نداریم و حتی اگر بهترین حاکم بر سر کار باشد اما مردم را نداشته باشد کاری از پیش نمی برد.

همایش یک روزه یاران خراسانی ولایت با حضور 300 نفر از بسیجیان ادارات مشهد در مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت برگزار شد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۲۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، مرزبانی فراجا از شهادت یک سرباز مرزبانی هنگ مرزی بانه درپی تیراندازی به برجک نگهبانی خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: فرماندهی مرزبانی فراجا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ « در پی تیراندازی گروهک معاند به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه فرزین بلیان، اهل کرمانشاه به فیض شهادت نائل آمد.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است:‌ « تیراندازی گروهک معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که این افراد برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.»

در پایان اطلاعیه مرزبانی نیز تاکید شده که « بررسی‌ها برای روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.»

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902063

دیگر خبرها

  • آقای احمد خاتمی، چه کسی گفته شما بهشتی هستید؟
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه در مقابله با فساد صادقید نه کلید بهشت دست شما است!
  • رحمت‌اله بیگدلی خطاب به احمد خاتمی: نه کلید بهشت دست شماست و نه در ادعای مبارزه با ناهنجاری صادق هستید!
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • شهادت یک سرباز وظیفه مرزبان در کردستان
  • شهادت یک سرباز وطیفه مرزبان در کردستان
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • شهادت یک مرزبان در کردستان در پی تیراندازی افراد ناشناس
  • شهادت مرزبان فداکار در کردستان
  • شهادت یک مرزبان در کردستان