Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@09:48:11 GMT

این فیلم را قانونی دانلود کنید

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۶۲۶۶۶

این فیلم را قانونی دانلود کنید

فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» امروز 4 مهر ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی موسسه هنرهای تصویری سوره، فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» اولین ساخته‌ی منیر قیدی به تهیه‌کنندگی سعید ملکان از امروز 4 مهرماه با پخش موسسه هنرهای تصویری سوره در سراسر کشور برای مخاطبان شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای جلوگیری از دانلود غیر قانونی این فیلم امکانی فراهم شده که علاقه‌مندان به دانلود فیلم «ویلایی‌ها» بتوانند این فیلم را به صورت قانونی از سایت «سلام سینما» دانلود کنند.

در خلاصه داستان فیلم آمده: در سال های جنگ، خانواده برخی رزمندگان در مجتمع های ویلایی در حوالی خط مقدم ساکن شده‌اند...

این فیلم در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و برنده‌ی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، بهترین جلوه‌های ویژه بصری و استعداد درخشان بهترین فیلم اولی شد. از بازیگران این فیلم می‌توان به طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، علی شادمان، ثریا قاسمی، آناهیتا افشار، صابر ابر، گیتی قاسمی، امیرعلی ایمان وند، علیرضا داوری، هستی فرطوسی، فریما کهنمویی، سوگند بارانی، سوگل بارانی و آوین منصوری اشاره کرد.

علاقه‌مندان به تماشای این فیلم می توانند از طریق سایت سلام سینما اقدام به خرید و دانلود قانونی نمایند.

لینک خرید فیلم:https://www.salamcinama.ir/download/578

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان هفته بارانی برای کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه تحت تأثیر سامانه بارشی، شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، امین دریافرد، امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در برخی مناطق مرکزی و غربی ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار خفیف باران دور از انتظار نیست و در سایر مناطق، جوی نسبتاً پایدار گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد خواهیم داشت.

وی افزود: از بعدازظهر چهارشنبه تا جمعه تحت تأثیر سامانه بارشی، شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد هستیم.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: بیشینه بارش در نیمه‌غربی، برخی از مناطق شمال و ارتفاعات جنوب استان پیش‌بینی می‌شود و با توجه به نوع بارش‌های این فصل، آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی از مناطق محتمل است.

وی با بیان اینکه بیشینه و کمینه دمای هوای شهر کرمان به‌ترتیب ۲۲ و ۹ درجه سانتی‌گراد است، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با دمای (۱-) سردترین و منوجان با دمای (۳۶) گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

کد خبر 748652

دیگر خبرها

  • هوای فارس، بارانی می‌شود
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • پایان هفته بارانی برای کرمان
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • استاندار فارس: باید به هنرستان‌ها توجه ویژه‌ای شود
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • فارس بارانی می‌شود
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین