Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- تيم فوتبال استقلال تهران پس از استعفاي «عليرضا منصوريان» و در غياب کادرفني مستعفي و مربي محروم خود و در چارچوب هفته هشتم هفدهمين دوره رقابت هاي ليگ برتر در مصاف با سپيدرود رشت با نتيجه دو بر يک به برتري رسيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، استقلال تهران و سپيدرود رشت براي نخستين بار در طول ادوار برگزاري رقابت هاي ليگ برتر فوتبال از ساعت 16 و 15 دقيقه امروز (سه شنبه) در ورزشگاه شهيد عضدي رشت به مصاف هم رفتند و آبي پوشان با گل هاي «جابر انصاري» و «داريوش شجاعيان» به برتري رسيدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل تيم سپيد رود را نيز «حسين ابراهيمي» دقيقه 84 از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند.
«ميک مک درمورت» مربي بدنسازآبي پوشان که پس از استعفاي «عليرضا منصوريان» به عنوان سرمربي موقت تيم معرفي شده است، با راي کميته انضباطي فدراسيون فوتبال از نشستن روي نيمکت آبي پوشان محروم است تا از جايگاه تماشاگران همراه با «روزبه چشمي» ديگر محروم اين تيم نظاره گر بازي شاگردانش باشد.
«نصراله عبداللهي» سرپرست استقلال روي نيمکت نشست و «صالح مصطفوي» هدايت آبي پوشان را دراين ديداربر عهده دارد.
سپيد رود که از حمايت کامل هواداران خود برخوردار بود، بازي را هجومي آغاز کرد و در دقيقه 11«ميثم تهيدست» هافبک سپيد رود در محوطه شش قدم استقلال صاحب موقعيت خوب گلزني شد که با بي دقتي توپ را به بالاي دروازه زد.
دردقيقه 28 سانتر بازيکن سپيدرود را «حسين حسيني» گلر استقلال به خوبي دفع کرد که در برگشت شوت محکم «علي دهقان» هافبک سپيدرود از فاصله شش متري دروازه خالي گلر آبي پوشان به بيرون رفت.
يک دقيقه بعد «حسن بيت سعيد» مهاجم استقلال پاس خوبي را از «فرشيد باقري» دريافت کرد که او نيز در محوطه 18 قدم تيم سپيد رود توپ را از بالاي دروازه به بيرون زد.
سرانجام نيمه نخست اين ديدار با سوت «محمدحسين زاهدي فرد» داور اين رقابت با نتيجه تساوي به پايان رسيد.
در نيمه دوم بازيکنان تيم استقلال بر خلاف نيمه اول عملکرد هماهنگ تري از خود نشان دادند و در دقيقه 52 پاس کاري دو به دوي «فرشيد اسماعيلي» و «جابر انصاري»، انصاري را در موقعيت تک به تک با «محمد حسيني» گلر سپيدرود قرار داد. او نيز توپ را با شوت پاي راست خود به تور دروازه چسباند.
در دقيقه 68« جابرانصاري» زننده گل نخست آبي پوشان پاس زيبايي را به «داريوش شجاعيان» داد و وي نيز در محوطه 18 قدم سپيدرود باضربه فني و کاد دار بسيار زيبا دور از دستان «محمد حسيني» توپ را وارد دروازه سپيد رود کرد.
تيم سپيد رود که همه چيز را از دست داده مي ديد سراسر حمله شد و در دقايق 76 و 78 فرصت هاي خوبي را بدست آورد که عمکرد بهتر«سيد حسين حسيني» گلر استقلال و مدافعان اين تيم مانع از باز شدن دروازه شد.
«ميلاد زکي پور» مدافع استقلال در دقيقه 84 در محوطه 18 قدم تيم خود روي پاي «عماد ميرجوان» خطا کرد تا زاهدي فر نيز نقطه پنالتي را نشان دهد.
«حسين ابراهيمي» نيز پشت اين ضربه ايستاد و برخلاف حرکت دروازه بان تک گل تيم سپيد رود را به ثمر رساند.
تلاش بازيکنان سپيد رود در دقايق پاياني اين رقابت ثمري نداشت تا تيم استقلال تهران با برتري مقابل سپيد رود درغياب کادر فني مستعفي و مربي محروم خود به دومين پيروزي اين فصل ليگ برتر فوتبال دست يابد.
استقلال با اين پيروزي موقتا از انتهاي جدول رده بندي تا رده نهم صعود کرد.
«ميک مک درمورت» مربي موقت آبي پوشان از ترکيب سيد حسين حسيني، لئوناردو پادواني، مجيد حسيني، وريا غفوري، ميلاد زکي پور، فرشيد باقري (46 - داريوش شجاعيان)، خسرو حيدري، فرشيد اسماعيلي(86 - اميد ابراهيمي)، سرور جپارف، حسن بيت سعيد(61 اميد نورافکن) و جابر انصاري استفاده کرد.
«علي نظري محمدي» سرمربي قرمزپوشان سپيد رود نيز از ترکيب سيد محمد حسيني، سيد هادي موسوي، اميد سام‌کن، مهرداد جماعتي، ميثم تهيدست، شهاب کرمي(57- ميعاد يزداني)، حسين ابراهيمي، رضا الماس‌خاله، علي دهقان(76-ميثم فردوسي)، ميلاد قربان‌زاده و پويا نزهتي در اين ديدار بهره برد.
براي آگاهي از آخرين اخبار ورزش ايران و جهان با کانال ورزشي ايرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شويد
ورزشي**9029**1368
خبرنگار: محمد مهدي موذن**انتشار: خيراله شفيعي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۲۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم صنعت نفت آبادان با یک گل میهمان خود مس رفسنجان را پشت سرگذاشت و با ۱۹ امتیاز درمکان شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

دراین بازی علی یوسف در دقیقه ۱۹ گلزنی کرد.

تیم مس رفسنجان از دقیقه ۸۶ به علت اخراج محمدرضا مهدوی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

تیم استقلال خوزستان درمقابل میزبان خود سپاهان اصفهان به تساوی یک بریک دست یافت و با ۲۲ تمتیاز درمکان سیزدهم جدول رده بندی باقی ماند.

شهریار مغانلو در دقیقه ۴۵+۱ برای میزبان گلزنی کرد و جواد آقایی پور در دقیقه ۶۷ بازی را به تساوی کشاند.

تیم فولادخوزستان با ۲ گل مغلوب میهمان خود تیم تراکتور تبریر شد و با ۲۲ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی باقی ماند.

شجاع خلیل زاده و ریکاردو آلوز گل‌های بازی را به ثمر رساندند.

جفرسون باهیا بازیکن تیم فولادخوزستان با دریافت قرمز در دقیقه ۷۸ از بازی اخراج شد.

درهفته بیست وهفتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم صنعت نفت آبادان، ببست ودوم اردیبهشت ماه مقابل تیم آلومینیوم اراک به میدان می‌رود و تیم‌های فولادخوزستان و استقلال خوزستان، بیست وچهارم اردیبهشت ماه در مقابل تیم‌های استقلال تهران و نساجی مازندران می‌روند.

۱۶ تیم برای کسب عناوین برتر مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تلاش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • سیدحسین و حرکتی فراتر از سیو و شیرجه! (عکس)
  • دورتموند با هوملس پاریس را مغلوب کرد و به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد
  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • انفجار آزادی در دقیقه ۹۴؛ صدر جدول آبی ماند
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • چلسی ۵-۰ وستهم: پیروزی در دومین دربی لندن ظرف سه روز