Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر علیرضا ذکائی رئیس شبکه بهداشت نی ریز گفت: برای ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی و توزیع رایگان دارو در منطقه محروم محدودیتی وجود ندارد و در صورت نیاز بیماران برای معالجه بیشتر، به مراکز شهرستان و استان معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه، مناطق محروم دهستان بشنه و دربیدو شهرستان نی ریز به علت صعب العبور بودن از خدمات پزشکی کافی بهره‌مند نیستند، افزود: چندسالی است با استفاده از خدمات بسیج جامعه پزشکی خدمات خوبی به بیماران و نیاز‌مندان این منطقه ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شبکه بهداشت و درمان نی ریز اضافه کرد: این تیم همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی و دارو‌های موردنیاز برای ارائه خدمات درمانی به مردم مناطق محروم اعزام شدند.

انتهای پیام/ن

ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم در فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران

مسئول گروه جهادی گفت: در این اردوی جهادی ۶۰ پزشک، دندانپزشک و مشاورین از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مردم بخش لاران خدمات دهی کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان لردگان همزمان با دهه فجر

وی افزود: در این اردو خدمات پزشکی در زمینه اطفال، داخلی، پوست، چشم، اعصاب و روان، دندانپزشکی و مشاوره‌های فرزندآوری قبل از ازدواج ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در جزیره قشم
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند