Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین؛ این سوگواره یکی از پرمخاطب‌ترین رویدادهای ملی دانشگاهی در سطح کشور است که با همکاری «جهاد دانشگاهی استان زنجان»، «حسینیه اعظم زنجان» و «سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور» برگزار می‌شود.

طی دو دوره قبلی برگزاری این رویداد فرهنگی، بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ اثر دانشجویی در بخش‌های شعر، عکس، پادکست و کلیپ‌های تصویری جمع‌آوری و مورد داوری قرار گرفت و آثار برگزیده نیز در قالب سه جلد کتاب، دو مجموعه مولتی‌مدیا و دو مجموعه نمایشگاهی در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومین دوره این سوگواره ملی که به‌صورت دوسالانه برگزار می‌شود، از ۳۱ شهریورماه ۱۳۹۶ مطابق با اول محرم‌الحرام ۱۴۳۹ هجری قمری در چهار بخش «شعر»، «عکس» (حرفه‌ای و آماتور)، «قطعه‌های صوتی» (پادکست) و «کلیپ‌های تصویری» فعالیت خود را آغاز و مهلت ثبت‌ نام و ارسال آثار در این سوگواره تا اول آذرماه سال‌ جاری ادامه خواهد داشت.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند پایگاه اینترنتی سوگواره به آدرس www.roozevaghee.ir و کانال تلگرامی به آدرس t.me/rooz_e_vaghee مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۰۱ و ۳۳۰۳۵۳۰۰-۰۲۴ تماس حاصل کنند.

این سوگواره ملی که دبیرخانه دایمی آن در زنجان قرار دارد، تلاش می‌کند تا از طریق تشویق دانشجویان به تفکر و خلق آثار فاخر در بخش‌های مختلف در جهت تعمیق باورهای دینی و مذهبی در میان نسل آینده‌ساز کشور، گامی هرچند کوچک بردارد.

48

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد

مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: ترکیه با سهم ارزشی حدود ۵۶ درصد، عراق با ۲۶ درصد و امارات با حدود پنج درصد از جمله کشورهای مقصد محصولات صادراتی زنجان طی سال گذشته بود.

زین‌العابدین گنج‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: طی سال گذشته عمده کالای صادراتی این استان شامل شمش روی، ترانسفورماتور و متعلقات، پروفیل، میلگرد، نبشی، شمش فولادی، مفتول مسی، فیلم پروپیلن، اسید سولفونیک، کنسانتره روی، لبنیات، شمش سرب، کاغذ فلوتینگ، تست لاینر و مقوا بود.

وی افزود: ترکیه با سهم ارزشی حدود ۵۶ درصد، عراق با ۲۶ درصد و امارات با حدود پنج درصد از جمله کشورهای مقصد محصولات صادراتی زنجان طی سال گذشته بود.

مدیرکل گمرک استان زنجان گفت: در این مدت حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن کالا به ارزش تقریبی ۳۱ میلیون دلار از گمرک استان صادر شده است که به لحاظ ارزش حدود ۲۶ درصد افزایش و از نظر وزن ۱۴ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

گنج‌خانلو ادامه داد: همچنین ۳۴ هزار تن کالا به ارزش بیش از ۱۰.۶ میلیون دلار به صورت موقت وارد استان شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۱۸ درصد و از نظر وزن ۱۹ درصد افزایش دارد.

مدیرکل گمرک استان زنجان با اشاره به افزایش ۲۶ درصدی صادرات از گمرک زنجان گفت: همچنین در رویه ورود موقت نیز شاهد افزایش هستیم که امیدواریم با رونق فعالیت واحدهای صنعتی استان، سطح تجارت خارجی نیز افزایش پیدا کند.

وی افزود: در این مدت همچنین واردات قطعی بیش از ۲۴.۵ میلیون دلار کالا به وزن بیش از ۱۴ هزار تن ثبت شده است که نسبت به سال گذشته از نظر ارزش ۵۹ درصد کاهش و از نظر وزنی ۴۲ درصد کاهش دارد.

کد خبر 748375

دیگر خبرها

  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • ۵۶ درصد صادرات زنجان به کشور ترکیه اختصاص دارد
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود