Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشنال اینترست اوایل این ماه گزارش داده بود که جان بولتون برنامه‌ای برای برای خروج امریکا از توافق هسته‌ای با ایران آماده کرده است. اکنون مشخص شده که گافنی نیز از دست اندرکاران تهیه این گزارش بوه است. آفتاب‌‌نیوز : سرویس بین‌الملل- «فرانک گافنی» تحلیلگر جنجال‌برانگیز که همواره علیه جهادگرایی و مبارزه با تروریسم سخن می‌گوید اکنون به همراه چهل و چهار نفر دیگر برنامه‌ای را آماده کرده‌اند که توسط جان بولتون نماینده سابق امریکا در سازمان ملل و از مخالفان نظام سیاسی ایران و برجام و به اصرار استیو بانون استراتژیست ارشد پیشین کاخ نوشته شده بود و در آن لزوم خروج امریکا از توافق هسته‌ای با ایران به دولت ترامپ توصیه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش آفتاب‌نیوز، نشریه «نشنال اینترست» درباره گافنی و این طرح می‌نویسد: او از مشاوران پیشین دولت ریگان بود و تحلیلگر ضد‌تروریسم است. او یکی از مخالفان توافق هسته‌ای بوده است و خواستار خروج آمریکا از این توافق «عمیقا ناقص» شده است. گافنی هم منتقد تروریسم مذهبی است و هم منتقد خود مذهب است به ویژه اسلام. او یکی از کسانی بود که در سخنرانی‌های متعدد مطرح کرد که معتقد است اعضای اخوان المسلمین در درون بدنه اجرایی امریکا نفوذ کرده‌اند و مشاوران و اطرافیان اوباما و هیلاری کلینتون را در حزب دموکرات تشکیل داده‌اند.
نشنال اینترست اوایل این ماه گزارش داده بود که جان بولتون برنامه‌ای برای برای خروج امریکا از توافق هسته‌ای با ایران آماده کرده است. اکنون مشخص شده که گافنی نیز از دست اندرکاران تهیه این گزارش بوه است.
نشنال اینترست می‌نویسد اگر ترامپ به طور جدی تصمیم بگیرد از توافق هسته‌ای خارج شود این برنامه می‌تواند به الگویی برای سیاستگذاری دولت تبدیل شود.
این سایت اشاره می‌کند: «همپوشانی بسیاری بین بانون و گافنی در مورد موضع ضد‌مسلمانان و علیه کشورهای اسلامی وجود دارد. گافنی یک اسلام‌هراس شناخته شده است و بانون نیز معتقد به اجتناب‌ناپذیری درگیری تمدن غرب و اسلام بود.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا

به گزارشقدس آنلاین، به‌دنبال خروج یک دستگاه قطار باری حامل سوخت از ریل در ایالت آریزونای آمریکا و وقوع حریق، شاهراه کلیدی آریزونا-نیومکزیکو مسدود شد.

تصاویر و ویدئوهای اولیه که در فضای مجازی منتشر شده است، واگن‌های له‌شده این قطاری باری را به تصویر می‌کشد که بالای آن دود غلیظی نیز به چشم می‌خورد.

سخنگوی شرکت «خط آهن بی‌ان‌اس‌اف» اعلام کرد که در این حادثه هیچ‌کس مصدوم یا کشته نشده است. به گفته وی، تیم اعزامی به محل در حال پاکسازی بقایای واگن‌های سوخته هستند.

دلیل خروج قطار از ریل هنوز مشخص نشده است. این قطار حامل گاز بی‌بوی «پروپان» بود و ۶ واگن آن طعمه حریق شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا