Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@13:55:32 GMT

اطلاعیه ارتش درپی بازگشت پیکر شهید حججی

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۶۴۲۱۴

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم محسن حججی به میهن اسلامی و برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک ایشان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

خبرگزاری فارس: ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم محسن حججی به میهن اسلامی و برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک ایشان اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم محسن حججی به میهن اسلامی و برگزاری مراسم تشییع پیکر پاک ایشان اطلاعیه‌ای صادر کرد.
در این اطلاعیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده.
رجعت سرخ شهید والامقام سروان پاسدار محسن حججی در ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و مقارنت این ایام با هفته دفاع مقدس، یادآور تداوم خط سرخ شهادت و درخشندگی و بالندگی نهضت پایداری و مقاومت اسلامی است.

همان نهضتی که به برکت و حرمت آن، رزمندگان غیور و سرافراز ارتش اسلام در 8 سال دفاع مقدس ایثارگرانه و عاشقانه در برابر دشمنان شرق و غرب عالم ایستادند و با نثار جانشان از حریم ولایت و از این آب و خاک مقدس دفاع کردند و امروز فرزندان پاک و غیرتمند این سرزمین با تاسی از روحیه جهادی و ولایی رزمندگان سالهای حماسه و ایثار برای دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) شور حسینی (ع) دیگری به پا کرده اند و این بیانگر این است که تا شهید حججی‌ها هستند نهضت حسینی (ع) با جوش و خروش ادامه دارد.
ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک و تسلیت شهادت شهید پاسدار محسن حججی به محضر حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، خانواده محترم این شهید والامقام و مردم انقلابی و شهیدپرور ایران اسلامی، تاکید می نماید یاران و همرزمان ولایتمدار شهید حججی در ارتش جمهوری اسلامی ایران همگام با مردم شریف تهران در مراسم تشییع آن شهید سرافراز شرکت خواهند کرد.
امید است به برکت خون این شهید بزرگوار، شهدای مدافع حرم و تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بتوانیم رهرو شایسته ای برای مکتب حسینی و نهضت عاشورا باشیم.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ محمد یعقوبی رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستان رودسر، تفحص پیکر سرباز شهید حجت کاروان واجاری را به خانواده وی در روستای سیاهکش بخش چابکسر در شهرستان رودسر خبر داد. 

رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سرباز شهید حجت کاروان واجاری، ٢٩ آذر سال ۶۶، در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر وی پس از گذشت ٣٨ سال، تفحص، به میهن اسلامی بازگردانده شد.

سرهنگ محمد یعقوبی افزود: پیکر این شهید والامقام پس از تفحص ، از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شد.

مسلم داوطلب مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان هم گفت: پیکر مطهر این شهید در روز‌های آینده پس از تشییع در رشت و رودسر، در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش فردا برگزار می‌شود
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی