Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@07:17:50 GMT

چگونه از iOS 11 به iOS 10.3.3 بازگرديم؟

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۶۴۳۲۵

چگونه از iOS 11 به iOS 10.3.3 بازگرديم؟

خبرگزاري آريا - بسياري از دارندگان آي ديوايس ها عرضه iOS 11 را جشن مي گيرند. با اين حال برخي وجود دارند که از به روز رساني دستگاه خود پشيمان هستند و مي خواهند به نسخه قبلي باز گردند و به اصطلاح دانگريد کنند. اين تصميم دلايل گوناگوني دارد؛ از ناسازگاري اين نسخه با برنامه هاي قديمي گرفته تا برخي مسائل مربوط به عمر باتري که برخي از کاربران را حسابي عصبي کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خوشبختانه هنوز هم براي بازگشت به نسخه پيشين iOS يعني نسخه 10.3.3 فرصت باقي است. با انتشار iOS 11 اپل اين امکان را براي کاربران فراهم کرده تا پس از به روز رساني به اين نسخه مجدداً بتوانند به نسخه 10.3.3 اين سيستم عامل بازگردند. اگر تصميم به انجام اين کار داريد بهترين زمان همين الان است.
دليل آن نيز روشن است؛ با عرضه به روز رساني جديد براي iOS 11 ديگر امکان بازگشت به نسخه 10.3.3 (و به طور کلي نسخه 10) امکان پذير نيست. براي بازگشت به اين نسخه بايد دو نکته را در نظر بگيريد.
اولاً اين که براي بازگشت به نسخه 10.3.3 بايد اين نسخه را به طور دستي دانلود کنيد و ثانياً اگر احتياج به بازگردندان يک نسخه پشتيبان داريد تنها قادر هستيد نسخه پشتيبان را بر اساس iOS 10.3.3 ريستور کرده و يا آيفون و آيپد خود را به عنوان يک دستگاه جديد بازگرداني نماييد. در ادامه با ما همراه باشيد تا روش انجام اين کار را به شما توضيح دهيم.
مرحله 1مطمئن شويد که آخرين نسخه آيتونز روي رايانه شما نصب شده باشد. جهت بررسي اين موضوع مسير Help > Check for Updates را دنبال نماييد.

مرحله 2نسخه 10.3.3 متناسب با دستگاه خود را از اين لينک دانلود کنيد.
مرحله 3پيش از هر چيزي لازم است سرويس Find My iPhone را خاموش نماييد. براي انجام اين کار به مسير Settings > [Your Name] > iCloud برويد. به سمت پايين اسکرول کنيد تا Find My iPhone را ببينيد. سپس مطمئن شويد که اين سرويس خاموش باشد.

مرحله 4دستگاه خود را به رايانه وصل کنيد و مطمئن شويد که آيتونز باز باشد.
مرحله 5دستگاه خود را روي حالت ريکاوري DFU بگذاريد. اين حالت اجازه مي دهد تا دستگاه در صورت خاموش بودن نيز با آيتونز ارتباط برقرار کند. براي انجام اين کار روي آيفون 7 و مدل هاي بعد از آن دستگاه خود را به رايانه متصل کرده و آيتونز را باز کنيد. پس از آن با نگه داشتن هم زمان دکمه پاور و دکمه کم کردن صدا براي 10 ثانيه يک Force Restart انجام دهيد.
سپس دست خود را از روي دکمه پاور برداريد و همچنان دکمه کم کردن صدا را براي 10 ثانيه ديگر فشار دهيد. با انجام اين کار صفحه دستگاه شما بايد به رنگ سياه در بيايد. در نهايت با پيغام iTunes has detected an iPhone in recovery mode مواجه خواهيد شد.
روي گزينه OK ضربه بزنيد تا عمليات بازگرداني دستگاه تان آغاز شود. در آيفون 6s و مدل هاي قديمي تر دستگاه خود را به رايانه متصل کرده و آيتونز را باز کنيد. پس از آن با نگه داشتن هم زمان دکمه پاور و دکمه خانه براي 8 ثانيه يک Force Restart انجام دهيد. سپس دست خود را از روي دکمه پاور برداريد و همچنان دکمه خانه را با دست فشار دهيد.
در نهايت با پيغام iTunes has detected an iPhone in recovery mode مواجه خواهيد شد. روي گزينه OK ضربه بزنيد تا عمليات بازگرداني دستگاه تان آغاز شود.

مرحله 6در ويندوز دکمه SHIFT و در مک دکمه Option را فشار دهيد و هم زمان در آيتونز روي گزينه Restore iPhone کليک کنيد.

مرحله 7با طي مراحل بالا يک پنجره به نمايش در مي آيد که از شما مي خواهد مسير فايل iOS IPSW را مشخص کنيد. در رابطه با اين موضوع بايد فايل iOS 10.3.3 IPSW که در مرحله 2 دانلود کرده بوديد را انتخاب کنيد. به عنوان مثال اگر از iPhone 7 Plus استفاده مي کنيد نام فايل دانلود شده بايد به شکل زير باشد:
iPhone_7Plus_10.3.3_14G60_Restore.ipsw
مرحله 8با پشت سر گذاشتن مرحله 7 آيتونز فرآيند ريستور کردن دستگاه شما را آغاز مي کند.

در نهايت iOS از شما مي پرسد که آيا مايل به ريستور کردن يک نسخه پشتيبان هستيد يا خير. در غير اين صورت مي توانيد دستگاه خود را به عنوان يک ديوايس جديد بازگرداني نماييد. توجه داشته باشيد که در حال حاضر تنها قادر هستيد از iOS 11 به نسخه 10.3.3 اين سيستم عامل بازگرديد. نظر شما در مورد به روز رساني جديد iOS چيست؟ تجربيات خود را با ما به اشتراک بگذاريد.
در بخش تکنولوژي ديجياتو بخوانيد:

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رولکس ؛ نسخه «چه کسی اهمیت می دهد» (+عکس)

عصر ایران - کولت (Colette)، یک بوتیک معروف فرانسوی بود که طی همکاری با مد پاریس (Mad Paris)، شرکتی متخصص در زمینه سفارشی سازی ساعت های لوکس، نسخه ای تولید محدود از ساعت مچی رولکس میلگاس را ارائه کرد.

این پروژه که به نام "نسخه چه کسی اهمیت می دهد" (Who Cares Edition) شناخته می شد، شامل یک ساعت مچی از جنس فولاد ضد زنگ می شد. ویژگی منحصر به فرد این نسخه تولید محدود صفحه ای سفید با نوشته آبی رنگ "چه کسی اهمیت می دهد، من دیگر دیر کردم" و مجموعه ای از اعداد به هم ریخته بود. از دیگر نکات قابل توجه درباره این ساعت استفاده از عقربه ثانیه شمار به شکل یک آذرخش بود.

ساعت مچی رولکس میلگاس در سال 1956 معرفی شد. این مدل نام خود را از واژه لاتین Mille به معنای هزار و Gauss، واحد میدان مغناطیسی وام گرفته است. این ساعت برای پاسخ به خواسته های جامعه علمی طراحی شده و می تواند در برابر میدان های مغناطیسی تا 1000 گاوس مقاومت کند. مقاومت باورنکردنی در برابر تداخلات مغناطیسی که از موتور ساعت محافظت می کند، نوآوری اصلی در این مدل است.

رولکس میلگاس با استفاده از فولاد ضد زندگ پولیش خورده 904ال ساخته می شود. این آلیاژ در برابر خراش و خوردگی بسیار مقاوم است.

تولید "نسخه چه کسی اهمیت می دهد" رولکس میلگاس توسط مد پاریس و کولت به پنج ساعت مچی محدود شد که در زمان عرضه برچسب قیمت 18200 دلاری را یدک می کشیدند.

 

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ام ‌بی اند اف ؛ 550 هزار دلار برای یکی از متفاوت ترین ساعت های جهان (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • ایفون ۱۶ کی میاد؟ بررسی تخصصی آیفون 16
  • گوشی جدید ناتینگ، ۲ روز دیگر رونمایی می‌شود
  • خاص ترین نسخه ژیان را هوش مصنوعی بیرون داد! (عکس)
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • رولکس ؛ نسخه «چه کسی اهمیت می دهد» (+عکس)
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • خودرو ایسوزو D-MAX مدل 2024 چه مشخصاتی دارد؟