Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه عضویت ایران در تایید صلاحیت آزمایشگاهی آسیا و اقیانوسیه به اتفاق آرا نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصویب شد.

به گزارش ایرنا، عزیز اکبریان درتشریح نشست امروز- سه شنبه- کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از موضوعات مورد بحث در نشست کمیسیون درخصوص مشکلات به‌وجود آمده در شرکت‌های آذرآب، هپکو، واگن‌سازی و آلومینیوم استان مرکزی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشترین مشکلات درخصوص واگذاری‌های سازمان خصوصی به‌وجود آمده است، اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد تذکری به وزارت اقتصاد و امور دارایی داده شود و وزارت صنعت، معدن و تجارت موضوع را پیگیری کند.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این جلسه مقرر شد تا در این خصوص نامه‌ای خطاب به رئیس جمهوری داده شود تا یک تیم ویژه مشکلات صنعتی استان مرکزی را بررسی کند، اضافه کرد: پیگیری مشکلات تنها بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ادامه جلسه موضوع انتخاب هشت نفر به‌منظور تشکیل کمیسیون مشترک لغو قانون دخانیات مورد بررسی قرار گرفت، اضافه کرد: اساسنامه دخانیات اصلاح شد اما قانون قبلی همچنان پابرجا است و باید آن مواردی که در قانون جدید تصویب شده‌اند در قانون قبلی لغو شوند.
اکبریان با تاکید بر اینکه مورد دیگری که در کمیسیون صنایع و معادن مورد بررسی قرار گرفت درخصوص لایحه عضویت جمهوری اسلامی ایران در تایید صلاحیت آزمایشگاهی آسیا و اقیانوسیه بود، بیان کرد: این لایحه به اتفاق آرا نمایندگان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصویب شد.
به گزارش خانه ملت، خاطرنشان کرد: شورای محترم نگهبان 5 مورد از طرح حمایت از هنرمندان ایراد گرفته بود که سه ماده آن اصلاح و مصوب شد که دو ماده دیگر آن بعد از تصویب شدن در صحن مجلس شورای اسلامی به مجمع تشخیص نظام فرستاده شود.
سیام**3061*1449*تنظیم: میترا بلندقامتی*انتشار: امیر کاردان راد

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۴۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است و رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی بازنشستگان و تعیین تکلیف سربازی از اولویت‌های مجلس دوازدهم است.

اقبال شاکری، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : تنظیم‌گری بازار مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی ضروری است.

وی با اشاره  به این نکته که دولت باید فقط برای متقاضیانی که قرارداد بسته‌اند، مسکن بسازد اظهار داشت : هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است و رتبه‌بندی معلمان، همسان‌سازی بازنشستگان و تعیین تکلیف سربازی از اولویت‌های مجلس دوازدهم است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  شفافیت قوای سه گانه باید تعیین تکلیف شود 

 تصریح کرد : قانون‌گذاری در شرایط تورمی نیازمند بازنگری است.

وی در پایان تاکید کرد :  دو مرحله‌ای کردن بودجه اشکالاتی دارد و باید به ساز و کار قبلی برگردد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشت لایحه عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی
  • سرنوشت لایحه مدیریت تعارض منافع در مجلس چه می‌شود؟
  • وزیر ارتباطات: بخشی از لایحه امنیت کاربران برای تایید به قوه قضاییه ارسال شده است
  • (ویدئو) روایت پزشکیان از تایید صلاحیت شدنش با توصیه رهبری
  • سرنوشت «لایحه مدیریت تعارض منافع» در مجلس چه می‌شود؟
  • مجلس یازدهم در تصویب قوانین مسئولانه عمل کرده است
  • اصلاح قانون تاسیس کتابخانه در نوبت بررسی است
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟
  • اقبال شاکری: قانون نهضت ملی مسکن مختص به یک دولت و مجلس خاص نیست !/ هیچ اقدام بلندمدت در مورد مسکن اجاره‌ای انجام نشده + فیلم
  • اقبال شاکری : قانون نهضت ملی مسکن، مختص به یک دولت یا مجلس خاص نیست ! / هیچ اقدامی در مورد مسکن اجاره‌ای بلندمدت انجام نشده است + فیلم