Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@14:28:04 GMT

شکست تلخ پرسپوليس مقابل الهلال

تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۶۴۸۴۵

شکست تلخ پرسپوليس مقابل الهلال

خبرگزاري آريا - پرسپوليس با تحمل شکست سنگين و تلخ برابر الهلال اميدهايش براي صعود به فينال ليگ قهرمانان را تا حد زيادي از دست داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از ايسنا، در مرحله دور رفت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا، تيم فوتبال الهلال عربستان از ساعت 19:30 در ورزشگاه محمد بن‌زايد شهر ابوظبي به مصاف پرسپوليس ايران رفت که اين ديدار در نهايت با برتري چهار بر صفر به پايان رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براي الهلال در اين ديدار خريبين در دقايق 31 و 54 و 88 و الشهراني در دقيقه 40 گلزني کردند.
دقيقه 88: خربين پشت محوطه جريمه پرسپوليس صاحب توپ شد و با يک ضربه زيبا دروازه را هدف قرار داد تا گل چهارم الهلال به ثمر برسد.
دقيقه 82: روي يک ضد حمله، توپ پشت محوطه جريمه پرسپوليس به سالم الدوساري رسيد اما ضربه اين بازيکن راهي به دروازه پيدا نکرد.
دقيقه 78: باز هم شاگردان برانکو از سمت راست حرکتي را آغاز کردند و در ادامه با ارسال توپ روي دروازه براي عليپور فرصت خوبي را براي اين بازيکن ايجاد کردند اما ضربه سر مهاجم پرسپوليس را دروازه‌بان الهلال به آساني مهار کرد.
دقيقه75: وحيد اميري پشت محوطه جريمه الهلال با آغاز حرکتي ترکيبي فرصت خوبي را براي احمد نورالهي درون محوطه جريمه تيم عربستاني ايجاد کرد اما ضربه بازيکن پرسپوليس را دروازه‌بان حريف با مهارت بالا به بيرون فرستاد.
دقيقه 63: وحيد اميري از سمت راست حرکت کرد و توپ را براي علي عليپور درون محوطه جريمه الهلال فرستاد اما ضربه سر اين مهاجم به بيرون رفت.
دقيقه58: پاس پشت مدافعان پرسپوليس براي سالم الدوساري ارسال شد و درحالي که اين بازيکن توپ را از بيرانوند عبور داده بود، با دخالت به موقع مدافعان پرسپوليس، توپ راهي به دروازه پيدا نکرد.
دقيقه54: باز هم حرکت از سمت راست توسط سالم الدوساري و ارسال توپ به درون محوطه جريمه پرسپوليس، با اشتباه مدافعان قرمزپوش همراه شد تا خربين گل سوم الهلال را به ثمر برساند.
دقيقه51: ارسال احمد نورالهي که از روي يک ضربه ايستگاهي انجام شد با دخالت دروازه‌بان حريف راهي اوت شد و در ادامه پرتاب اوت توسط وحيد اميري کاري از پيش نبرد.
دقيقه49: عطيف با دو تکلي که در فاصله سه دقيقه انجام داد، با دريافت دو کارت زرد از زمين مسابقه اخراج شد.
دقيقه40: کار ترکيبي آبي پوشان الهلال باعث شد الشهراني پشت محوط جريمه پرسپوليس صاحب توپ شود و با يک ضربه پاي راست زيبا دروازه پرسپوليس را براي دومين بار باز کند.
دقيقه39: پرتاب اوت توسط وحيد اميري به درون محوطه جريمه الهلال با دخالت مدافعان اين تيم برگشت و درحالي که سالم الدوساري فرصت خوبي را به دست آورده بود، توپ او را مدافعان پرسپوليس گرفتند.
دقيقه 32: کار ترکيبي الهلالي ها باعث شد سالم الدوساري وارد محوطه جريمه پرسپوليس شود و درحالي که با بيرانوند تک به تک شده بود، ضربه او از بالاي دروازه به بيرون رفت.
دقيقه 31: آبي پوشان الهلال با ارسال توپ از سمت راست، فرصت خوبي براي خربين ايجاد کردند و اين بازيکن هم در شرايط مشکوک به آفسايد با يک ضربه سر دروازه پرسپوليس را باز کرد.
دقيقه 28: محسن مسلمان پشت محوطه جريمه الهلال صاحب توپ شد و در ادامه با يک ضربه پاي چپ دروازه حريف را هدف قرار داد اما شوت اين بازيکن با اختلاف بسيار زيادي از بالاي دروازه به بيرون رفت.
دقيقه27: پرسپوليسي‌ها صاحب پرتاب اوت شدند و درحالي که پرتاب وحيد اميري فرصت خوبي براي شاگردان برانکو ايجاد کرده بود، هوساوي، مدافع حريف با يک ضربه سر توپ را دور کرد.
دقيقه 19: محسن مسلمان با ارسال پاس زيبايي وحيد اميري را درون محوطه جريمه الهلال صاحب توپ کرد اما ضربه آرام اين بازيکن را دروازه‌بان حريف مهار کرد.
دقيقه 18: باز هم آبي پوشان الهلال با يک حرکت موقعيت خوبي براي باز کردن دروازه پرسپوليس به دست آوردند اما ضربه ميليسي از کنار دروازه به بيرون رفت.
دقيقه8: با حرکت خوب آبي پوشان الهلال، ادواردو درون محوطه جريمه پرسپوليس صاحب توپ شد اما ضربه پاي راست اين بازيکن را عليرضا بيرانوند به خوبي مهار کرد و اجازه نداد توپ به گل تبديل شود.
دقيقه 3: حرکت خوب عليپور فرصت خوبي براي اين بازيکن ايجاد کرد اما ارسال اين بازيکن با دخالت مدافع حريف مواجه شد و به شکلي خطرناک در اختيار المعيوف، دروازه‌بان الهلال قرار گرفت.
ترکيب پرسپوليس: عليرضا بيرانوند، حسين ماهيني (کاپيتان)، شجاع خليل‌زاده، صادق محرمي، محسن ربيع‌خواه، شايان مصلح (63 بشار رسن)، فرشاد احمدزاده ( 83 احسان الوان‌زاده)، محسن مسلمان (46 احمد نورالهي)، وحيد اميري، گادوين منشا و علي عليپور
ترکيب الهلال: المعيوف، الشهراني، الحافظ، هوساوي، البريک، عطيف، ميليسي، الفرج، ادواردو، سالم و خريبين

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۴۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت آرسنال و چلسی با یک اتفاق تاریخی همراه بود. شاگردان میکل آرتتا موفق شدند با پیروزی ۵-۰ هم در کورس قهرمانی بمانند و هم نتیجه‌ای تاریخی را خلق کنند.

بازی در همان ابتدا با گلزنی آرسنال آغاز شد. در دقیقه ۴ لئاندرو تروسارد با پاس رایس در سمت چپ محوطه به توپ رسید و موفق شد با شوتی حساب‌شده بازی را ۱-۰ کند.

در ادامه کمی شرایط آبی‌ها بهتر شد و آنها بازی را در دست گرفتند. با این حال در خلق موقعیت مشکل داشتند و اولین موقعیت‌شان در دقیقه ۱۸ خلق شد. جایی که ضربه سر دیساسی با اختلاف نه‌چندان کم به بیرون رفت.

در دقیقه ۲۵ ضربه جکسون به پای گابریل برخورد کرد و به شکل خطرناکی به تیر دروازه خورد و به بیرون رفت.

لحظاتی بعد هاورتز در مقابل دروازه چلسی به توپ رسید اما ضربه‌اش را پتروویچ با یک سیو زیبا دفع کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند اما توپی از خط دروازه‌ها نگذشت تا نیمه اول با همان گل دقایق ابتدایی به پایان برسد.

در ابتدای نیمه دوم باز هم آرسنال بود که به گل رسید. در دقیقه ۵۲ ضربه رایس با برخورد به مدافعان منحرف شد و در نزدیکی دروازه به وایت رسید تا او هم گل دوم را به ثمر برساند.

پنج دقیقه بعد با پاس زیبای اودگارد از میانه میدان هاورتز در موقعیت عالی‌ای قرار گرفت. او در مصاف با کوکوریا و پتروویچ پیروز بود و موفق شد دروازه را برای بار سوم فرو بریزد.

در دقیقه ۶۱ جکسون با رایا تک به تک شد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

چهار دقیقه بعد یک بار دیگر هاورتز به گل رسید. او با پاس ساکا در مقابل دروازه صاحب توپ شد و به راحتی توانست گل چهارم را بزند.

در دقیقه ۷۰ روی حرکت تیمی بازیکنان آرسنال بن وایت در سمت راست محوطه جریمه با ضربه‌ای روی پا به شکلی زیبا توپ را از روی سر پتروویچ وارد دروازه آبی‌ها کرد.

در ۲۰ دقیقه پایانی آرسنال بازی را در اختیار داشت و چند حمله نصفه و نیمه دیگر هم خلق کرد اما موفق به گلزنی نشد تا بازی با همان پنج گل به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • الهلال (۴) ۲ - ۱ (۵) العین/ شگفتی بزرگ در آسیا با صعود شاگردان کرسپو به فینال+ فیلم
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود