Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سال 1346 جمعیت تمام کشورهای عربی حدود 10 میلیون نفر کمتر از جمعیت ایران بوده است. اما از سال 1390به بعد جمعیت مجموع این کشورهای از ایران پیشی گرفت. بیشتر این تغییر جمعیتی به خاطر رشد جمعیت بسیار زیاد کشور عراق است. عراق به تنهایی بیشتر از سایر کشورهای عربی رشد جمعیت داشته است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از رمضان در کشورهای مختلف تا جمعیت عظیم تماشاگران مسابقات اسب دوانی

کاتماندو، نپال - یک مسلمان در اولین جمعه ماه رمضان در مسجد کشمیری در کاتماندو نماز می‌خواند. باواریا، آلمان - ربات ‘اسپات’ دویچه بان در یک رویداد مطبوعاتی بین قطارهای حومه‌ای پارک شده راه می‌رود. این ربات برای نظارت بر قطارهای حومه‌ای پارک شده با استفاده از فناوری دوربین پیشرفته و هوش مصنوعی طراحی شده است. هدف از این کار محافظت از قطارها در برابر خرابکاری است. یک دستگاه در حال کاشت دانه در مزرعه سیب زمینی در شهرک "لیووانگ" شاندونگ چین بازدیدکنندگان از گل های لاله‌ در باغ گیاه شناسی ژونگشان در نانجینگ، استان جیانگسو، چین عکس می‌گیرند. جاکارتا، اندونزی - مسلمانان نماز جمعه اول ماه مقدس رمضان را در مسجد استقلال اقامه می‌کنند. ساختمان‌های بلند در مه در منطقه چینگجیانگپو - چین نیروی هوایی ایالات متحده کمک‌های بشردوستانه را برای فلسطینیان در شهر غزه پرتاب می‌کند. یک خانواده در میان ویرانه‌های دیر البلاح، غزه آماده افطار می شوند. اهور، پاکستان - داوطلبان در ماه مقدس رمضان در یک نقطه توزیع غذای رایگان که توسط یک گروه خیریه اداره می‌شود، به خانواده‌ها غذا سرو می‌کنند. افسران پلیس سوار بر اسب‌ها در خارج از استادیوم متروپولیتانو قبل از مسابقه لیگ قهرمانان اروپا بین اتلتیکو مادرید و اف‌سی اینترناسیونال. پالو، اندونزی - کودکان در نزدیکی مسجدی که توسط سونامی آسیب دیده‌اند، در حال انتظار برای افطار در ماه رمضان. این مسجد که در سونامی پالو ۲۰۱۸ آسیب دیده، به مکانی محبوب تبدیل شده است. جمعیت عظیمی از تماشاگران در حال تماشای مسابقات اسب‌دوانی ۲۰۲۴: مسیر مسابقه چلتنهام بدون شرح بدون شرح بدون شرح کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از بازارهای رمضانی تا تظاهرات مخالفان مسدود شدن تیک تاک در آمریکا

دیگر خبرها

  • روابط فرهنگی با کشورهای همسایه در سال ۱۴۰۳ گسترش می‌یابد
  • هشدارهای هواشناسی در کشورهای همسایه و منطقه
  • اهداف تل‌آویو از راه‌اندازی جنگ آب علیه لبنان و کشورهای عربی چیست؟
  • اهداف تل‌آویو ازراه‌اندازی جنگ آب علیه لبنان و کشورهای عربی چیست؟
  • صادرات بیش از یک هزار تن ماهی به کشورهای روسیه، عراق و آذربایجان
  • ورود مهاجران افغانستانی به ایران بیشتر از خروج آن‌ها است
  • ثبت شرکت در کشورهای عربی
  • تخصیص زمین برای ۶۱۴ متقاضی جوانی جمعیت در گیلان/ ۱۵۰ متقاضی در نوبت هستند
  • دیدنی های امروز؛ از رمضان در کشورهای مختلف تا جمعیت عظیم تماشاگران مسابقات اسب دوانی
  • ورود مهاجران افغانستانی به ایران بیشتر از خروج آنها است