Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که افزایش قیمت بنزین در بودجه سال ۹۷ ایده دولت است.

جلال میرزایی با اشاره به احتمال افزایش قیمت بنزین در بودجه سال ۹۷، اظهار داشت: برای بررسی افزایش قیمت بنزین باید در سال ۹۷ باید جلسات متعددی برگزار شود اما این ایده در دولت مطرح است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید تمام جوانب را برای افزایش قیمت بنزین سنجید، گفت: برای افزایش قیمت بنزین، دولت ابتدا باید پیشنهاد خود را به مجلس ارائه دهد تا در کمیسیون های انرژی، برنامه، بودجه و محاسبات و اقتصادی بررسی و مشورت شود و سپس برای رایزنی در صحن علنی به رای گذاشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ایلام در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: برای افزایش قیمت بنزین باید چالش ها و مشکلات کشور را مورد توجه قرار داد و بررسی شود تا چه اندازه این کار می تواند به حل مشکلات کشور کمک کند، در نهایت تاکید داریم این کار نباید احساساتی انجام شود.

این نماینده مجلس تاکید دارد که نباید با پیش داوری و عدم توجه به پیامدهای آن افزایش قیمت را رقم زد بلکه انتظار می رود تصمیم عاقلانه گرفته شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از آنجایی که ایده افزایش قیمت بنزین از سوی دولت مطرح شده است باید با وزرای نفت و اقتصادی نشستی برگزاری کنیم، ممکن است افزایش قیمت خارج از قالب لایحه بودجه سال ۹۷ مطرح شود.