Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، نادر سعادتی فرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول، گفت: به منظور ایجاد زمینه معنویت و رقابت در کسب مفاهیم قرآنی در بین جوانان این شهرستان مسابقات قرانی مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران سنین ۱۸ تا ۳۵ سال و در هفت رشته حفظ کل قرآن، حفظ ۲۰ جزء، اذان، ترتیل، قرائت، صحت اذکار نماز، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول، خاطر نشان کرد: تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره ۱۸۰ نفر بوده اند که از این تعداد ۱۲۰ نفر برادر و ۶۰ نفر خواهر بوده اند.

وی بیان کرد: آزمون خواهران در محل بقعه متبرکه علی مالک (ع) و آزمون برادران در محل دارالقرآن خاتم الانبیاء (ص) راس ساعت هشت صبح آغاز و تا اذان ظهر به طول انجامید و برگزیدگان این جشنواره جهت رقابت استانی به اهواز معرفی خواهند شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۵۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی

سجاد چهرگانی معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با سراسر کشور نخستین مرحله آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ها در روز‌های پنجشنبه ۶ و جمعه هفتم اردیبهشت ماه با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان آذربایجان غربی، برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این آزمون سراسری ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان از خانم‌ها هستند، افزود: در اولین مرحله از کنکور سراسری در آذربایجان غربی، ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹ هزار نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در رشته علوم ریاضی و در رشته‌های هنر و زبان نیز در مجموع ۵۲ هزار و ۵۰۰ نفر داوطلب به رقابت می‌پردازند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • مرحله اول کنکور در مازندران در سلامت کامل برگزار شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • رقابت گروه تجربی در روز دوم نوبت اول آزمون سراسری
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد