Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاری سن ژرمن برای نشان دادن قدرت خود در فصل جاری لیگ قهرمانان باید بایرن را از پیش رو بردارد و از طرف دیگر هم تیم آنچلوتی برای خارج شدن از بحران باید پیروز این بازی حساس شود. در یکی دیگر از دیدارهای حساس، بارسلونای والورده برای تداوم روند پیروزی‌های خود باید اسپورتینگ را در پرتغال از پیش رو بردارد.

به گزارش ایسنا، هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با انجام هشت دیدار به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حساس‌ترین بازی دو تیم مدعی بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن به مصاف هم خواهد رفت که هر دو تیم شانس اصلی صعود به دور بعد هستند و حتی این شانس را دارند که به فینال راه پیدا کنند.

گروه B؛ پاری سن ژرمن - بایرن مونیخ

پاری سن ژرمن با قدرت مالی بالایی که داشت توانست در تابستان با بازیکنان بزرگی چون نیمار، ام‌باپه و دنی آلوس قرارداد امضا کند. این تیم فرانسوی شروع توفانی در فصل جاری لیگ فرانسه داشت و در شش بازی آغازین خود توانست به پیروزی برسد تا این که سرانجام برابر مون‌پلیه امتیاز از دست داد.

پاری سن ژرمن در دیدار نخست خود برابر سلتیک توانست با پنج گل به پیروزی برسد تا برای حریفان خط و نشان بکشد اما مشکل نیمار با کاوانی باعث شد تا در این تیم فرانسوی دو دستگی به وجود آید. هم تیمی‌های برزیلی نیمار مانند آلوس، مارکینیوش، تیاگو سیلوا، مورا و موتا به حمایت از این ستاره برزیلی پرداخته‌اند و از طرف دیگر کاوانی به نظر می‌رسد که تنها است.

این بازیکن اروگوئه‌ای حاضر به صلح کردن با نیمار نیست و حتی پیشنهاد یک میلیون یورویی سران باشگاه پاری سن ژرمن برای دادن پنالتی‌ها به نیمار را رد و تاکید کرد که حاضر به تن دادن به خواسته‌های نیمار نیست.

نیمار در دیدار قبلی پاری سن ژرمن برابر مون‌پلیه در فهرست ۱۸ نفره بود. بعضی از رسانه‌های فرانسوی نوشتند که او خود را به مصدومیت زده تا ناراحتی‌اش را از کاوانی و سران پاری سن ژرمن نشان دهد و بعضی هم تصمیم امری برای تنبیه این بازیکن برزیلی را دلیل قرار نگرفتن نیمار در فهرست تیمش عنوان کردند.

آن چه روشن است این که نیمار با وجود آن که تنها چند هفته است در پاری سن ژرمن بازی می‌کند اما در این تیم، خود را بزرگ می‌داند و انتظار دارد که دیگر بازیکنان مطابق میل او رفتار کنند و این چیزی است که کاوانی آن را قبول ندارد.

اما از طرف دیگر بایرن مونیخ هم در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و بازیکنان و هواداران این تیم آلمانی از وضعیت موجود راضی نیستند و خبرهای زیادی درباره احتمال اخراج آنچلوتی به گوش می‌رسد.

بایرن در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در شش بازی یک بار شکست خورده و یک بار هم متوقف شده تا اختلاف امتیازی این تیم با دورتموند صدرنشین به سه امتیاز افزایش پیدا کند.

بایرن چند روز پیش برابر ولفسبورگ با وجود آن که با دو گل پیش بود اما متوقف شد تا صدای اعتراض هواداران بلند شود. از یک طرف نتایج بد و از طرف دیگر نارضایتی و اعتراض چند بازیکن بزرگ بایرن مثل ریبری و مولر باعث شده شرایط برای آنچلوتی سخت شود.

خبر خوب برای بایرن این که آلکانتارا و آرین روبن می‌توانند در دیدار برابر پاری سن ژرمن به میدان بروند. پیروزی در این دیدار می‌تواند وضعیت دو تیم را به کلی تغییر دهد و شانس آنها را برای صعود به عنوان تیم نخست بسیار بالا ببرد.

در دیگر دیدار این گروه اندرلخت و سلتیک که در هفته نخست تن به شکست داده‌اند به مصاف هم می‌روند.

گروه A؛ شیاطین سرخ در مسکو

در حساس‌ترین دیدار این گروه منچستر یونایتد باید در مسکو به مصاف زسکا برود.

تیم مورینیو که بعد از قهرمانی در لیگ اروپا توانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد در دیدار نخست خود برابر بازل امیدوار کننده ظاهر شد و توانست با سه گل به پیروزی برسد تا نشان دهد که شانس نخست صعود به دور بعد است.

منچستر یونایتد در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر انگلیس امیدوار کننده ظاهر شد و تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به سیتی در رده دوم جدول رده بندی جای دارد. شیاطین سرخ با پیروزی برابر زسکا می‌توانند گام بزرگی برای صعود به دور بعد دارند چرا که زسکا با پیروزی که در هفته نخست در خانه پرتغال به دست آورد نشان داد که تیمی باکیفیت است و شانس بالایی برای صعود به دور بعد دارد.

در دیگر دیدار این گروه هم دو تیم بازنده بازل و بنفیکا در سوئیس به مصاف هم می‌روند.

گروه C؛ دیداری با بوی کاستا

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم چلسی و اتلتیکو مادرید به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار به میزبانی اتلتیکو برگزار می‌شود و با توجه به نیاز این تیم مادرید به پیروزی باید منتظر یک بازی زیبا بود.

چلسی با آنتونیو کونته به کلی متحول شده است. این تیم مدافع عنوان قهرمانی در لیگ جزیره است و در فصل جاری هم با صدر جدول تنها سه امتیاز اختلاف دارد و از شانس‌های اصلی قهرمانی خواهد بود.

از طرف دیگر اتلتیکو مادرید هم در رقابت‌های لالیگا خوب نتیجه گرفته و از شش بازی ۱۴ امتیاز کسب کرده و در رده دوم جای دارد. شاگردان سیمئونه در دیدار نخست خود در ایتالیا با تساوی بدون گل متوقف شدند. این درحالی است که چلسی با شش گل، قره‌باغ را در هم کوبید.

تقابل اتلتیکو مادرید با چلسی تقابل دو مربی با سبک نزدیک به هم است. هر دو مربی به بازی دفاعی و درگیرانه علاقه زیادی دارند و با حرکات و جنب و جوش‌های زیاد خود در کنار زمین شاگرانشان را تشویق می‌کنند پس باید منتظر یک بازی درگیرانه و کاملا فیزیکی بود.

دیگو کاستا بسیار دوست داشت که در این دیدار حضور داشته باشد. او با بی‌مهری از چلسی کنار گذاشته شد و تصمیم گرفت به اتلتیکو مادرید برگردد. هر چند که نمی‌تواند در این دیدار حضور داشته باشد اما بدون شک به ورزشگاه خواهد رفت و بسیار امیدوار است که تیمش چلسی را با شکست بدرقه کند.

رم و قره‌باغ هم دیگر دیدار این گروه را برگزار خواهند کرد.

گروه D؛ بارسلونا به دنبال تداوم پیروزی

در حساس‌ترین دیدار این گروه، بارسلونا باید در پرتغال به مصاف لیسبون برود. شاگردان والورده در فصل جاری با وجود انتقادهای زیادی که از یارگیری این تیم در تابستان شد بسیار خوب کار کرده‌اند.

بارسلونا در هر شش بازی خود در فصل جاری رقابت‌های لالیگا توانسته به پیروزی برسد و با اقتدار در صدر جدول رده بندی جای دارد.

آبی‌اناری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا هم شروعی توفانی داشتند و با درخشش مسی توانستند انتقام شکست فصل قبل برابر یوونتوس را بگیرند و با سه گل بیانکونری‌ها را از پیش رو بردارند تا نشان دهند که بیشترین شانس را برای صعود به عنوان تیم نخست دارند. بارسلونا می‌خواهد با سرمربی جدید، به روند پیروزی‌هایش ادامه دهد.

بارسلونا در این دیدار عثمان دمبله، خرید گران‌قیمت خود را در اختیار ندارد اما پائولینیو بسیار آماده نشان می‌دهد و این باعث شده که هواداران تیم بزرگ ایالت کاتالونیا به خط میانی خود امیدوار باشند.

شاگردان والورده کار راحتی در پرتغال پیش رو ندارند چرا که اسپورتینگ در دیدار نخست خود توانست در یونان المپیاکوس را با نتیجه ۳ بر ۲ از پیش رو بردارد و برای زنده نگه داشتن امید خود به صعود برای امتیاز گرفتن برابر بارسلونا به میدان می‌رود.

دیگر دیدار این گروه هم حساس است و در آن المپیاکوس بحران زده که به تازگی مربی‌اش را اخراج کرده به مصاف یوونتوس آماده می‌رود. حضور انصاری‌فرد در المپیاکوس می‌توانست این دیدار را برای ایرانی‌ها جذاب کند اما سرمربی این تیم یونانی بازیکن ایرانی خود را در فهرست قرار نداد.

یوونتوس سخت به پیروزی در این دیدار نیاز دارد و اگر نتواند پیروز از میدان خارج شود شرایطش برای صعود به دور بعد سخت خواهد شد و از طرف دیگر هم المپیاکوس به خوبی می‌داند که اگر در این دیدار پیروز نشود دیگر شانسی برای صعود نخواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: موقعیت های خوبی برای رسیدن به گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و دو امتیاز مهم را از دست دادیم.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر چهارشنبه شب در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اوسمار ویه را در نشست خبری بعد از این بازی گفت: قبل از اینکه راجع به بازی صحبت کنم می خواهم درباره طرفدارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند تشکر کنم. این رابطه نزدیک بین ما با هواداران در شرایط سخت که امروز هم گاهی احساس کردیم به ما کمک می کند.

سرمربی پرسپولیس درباره تساوی دو تیم افزود: می دانستیم بازی سختی داریم. جزئیات بازی تعیین کننده بود. مهدی ترابی شانس خیلی خوبی داشت. پس از ۱۰ نفره شدن هم شانس داشتیم. امروز شانس خوبی داشتیم به صدر جدول برویم اما پنج بازی دیگر مانده است و ما تا آخر می جنگیم.

ویه را به اخراج امید عالیشاه در این دیدار اشاره کرد و گفت: فوتبال دارای اهداف زیادی است و همان هم این ورزش را جذاب می کند. اینها جزیی از شرایط بازی است. در بازی توانستیم میانه میدان را کنترل کنیم اما پاس های آخر که می توانست ما را به گل برساند اتفاق نیفتاد.

سرمربی پرسپولیس درباره فرصت سوزی این تیم و اینکه آیا شجاعت بردن در بازی امروز را داشتند گفت: ما بازی رو جلو را در برنامه داشتیم شانس هایی هم داشتیم. بازی های بزرگ مقل دیدار با سپاهان و استقلال این شکلی است و رسیدن به نتیجه واقعا سخت است. ما اصلا نتیجه بازی تراکتور و استقلال را امروز دنبال نمی کردیم و دنبال نتیجه گیری خودمان بودیم. فشار روی حریف در زمین سپاهان نشان می دهد چقدر دنبال برد هستیم.

خبرنگاری از گواردیولا در مصاحبه اش که عنوان کرده بود «فکر کنید آخرین بازی شماست و فردایی وجود ندارد» یاد کرد. ویه را در پاسخ به او که آیا او چنین احساسی را از بازی امروز تیمش داشت گفت: بگذارید من هم با یک مثال شروع کنم. اگر قرار است شانس تعیین کننده قهرمان باشد دو تیم در برزیل خیلی به آن اعتقاد دارند و باید قهرمان شوند اما اینگونه نیست. ۶ شانس بیشتر از ۵ شانس است اما ما تا آخر ادامه می دهیم.

او افزود: می دانم هواداران مثل ما ناراحت هستند. هواداران واقعی پرسپولیس دیدند بازیکنان با قلب خود بازی کردند و تلاش کردند.

ویه را درباره عدم نتیجه گیری سرخپوشان پایتخت در بازی های حساس و همچنین بازی نامتوازن چند مهره نظیر سروش رفیعی در طول فصل تصریح کرد: با نظر شما درباره رفیعی موافق نیستم. اتفاقا سروش در کارهای تاکتیکی که خواسته بودیم خیلی کمک کرد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس تاکید کرد: بازی های فشرده ای داریم که باید مدام خودمان را زیباترین کنیم و به سفر برویم. شاید ریتم بازی را نتوانیم نگه داریم. بازیکنان کارهای خودشان را خیلی خوب انجام دادند.

ویه را درباره نبودن سوپرمن برای نتیجه گیری این تیم گفت: در هر بازی شرایط خود را نسبت به آن دیدار می سنجیم. مثلا سپاهان در پشت دفاع آسیب پذیر است‌. روی آن هم کار کردیم اما سپاهان با بازی پرفشار واکنش نشان داد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: حالا بازی با نساجی است و باید برای آن دیدار آماده شویم.

اوسمار در پایان در پاسخ به اینکه آیا پرسپولیس قهرمان می شود گفت: اگر دست من باشد پرسپولیس همیشه قهرمان است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • چلسی ۲ - تاتنهام صفر ؛ پیروزی آبی‌های لندن در استمفوردبریج
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد؛ یکه‌تازی فوق‌ستاره در ینگه دنیا
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!