Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو شوراي شهر اروميه گفت: فرودگاه اروميه به فرودگاه شهيد باکري تغيير نام مي‌دهد و مصوبه اين موضوع در شوراي شهر تصويب شده است. حسين پناهي در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در اروميه، با اشاره به ترامواي شهري اروميه اظهار داشت: براي راه‌اندازي ترامواي شهري تفاهمنامه‌اي با شرکت آلماني که صاحب آن اهل اروميه است منعقد شده ‌و تا محدوده‌اي که بتوانيم تراموا را از داخل شهر عبور دهيم به همان اندازه مناسب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به نقدهاي وارد به ايجاد نشاط و شادابي در جامعه افزود: براي انجام اين مهم بايد مديريت بسيار قدرتمندي وجود داشته باشد و مباحث مجاز از غيرمجاز و حلال از حرام تشخيص داده شود و به بهانه نشاط و شادابي نمي‌توان به هر کاري دست زد و نمي‌توان به شادابي بي اهميت شد.
عضو شوراي ‌شهر اروميه گفت: مديريتي مي‌تواند اين مهم را پيش ببرد که فکر مثبتي نسبت به جامعه در خود نهادينه کند و در کنار اين موضوع باورهاي ديني، مذهبي و ملي را آخت کند و تمامي کارهايي که انجام مي‌شود بايد با برنامه پيش برود تا از خطوط قرمز تخطي نکنيم و شادابي را براي مردم به ارمغان آوريم.
وي خاطرنشان کرد: مسئولان ديني و مذهبي سطح شهر نيز بايد در برگزاري برنامه‌ها بيش از پيش فعاليت داشته باشند و برنامه‌ها را مورد تحليل و بررسي قرار دهند تا آسيب‌هاي اجتماعي در اين ميان شناسايي شود و در نهايت همگان دست به دست هم دهيم تا مشکلات را سروسامان بخشيم.
پناهي با اشاره به نام‌گذاري خيابان‌هاي سطح شهر اروميه بيان کرد: بزرگ‌ترين مشکل در اين موضوع بحث تعويض نام است چرا که اماکن با آدرس‌هاي سابق در همه جا ثبت شده‌اند و اين موضوع مي‌تواند در بسياري از امور مردم و ادارات اختلال ايجاد کند و ادارات با مشکلات مواجه مي‌شوند.
وي تصريح کرد: در نام‌گذاري يک سري اولويت‌ها وجود دارد که نام شهدا در جايگاه نخست قرار دارد و اولويت دوم نام‌هاي پيشنهادي است و برخي مواقع در نام گذاري‌ها مشکلاتي پيش مي‌آيد که نام گذاري‌هاي رنگارنگ صورت مي‌گيرد و بايد در انتخاب‌ها به خوبي عمل کنيم.
عضو شوراي ‌شهر اروميه تاکيد کرد: نامگذاري بحث مفصلي است که نياز به اصلاح دارد و در برخي اماکن اسامي تکراري نيز مشاهده مي‌شود و چنين اصلاحاتي با اين که سخت هستند ولي مي‌توان آنان را انجام داد و امروز در کلان شهرها به بحث نام‌گذاري بيش از پيش اهميت داده مي‌شود.
وي يادآور شد: فرودگاه اروميه به فرودگاه شهيد مهدي باکري تغيير نام مي‌دهد و مصوبه اين موضوع در شوراي اسلامي شهر اروميه تصويب شده ‌و درخواست خواهيم کرد تا اين موضوع در آينده اتفاق بيفتد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان

عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اولین پرواز حج عمره پس از نه سال وقفه در فرودگاه شهید بهشتی راهی عربستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ اولین پرواز حج عمره پس از نه سال وقفه در فرودگاه شهید بهشتی راهی عربستان شد؛ این گروه زائران حج عمره از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری بودند که از این فرودگاه به مقصد مدینه منوره اعزام شدند.

بنا بر اعلام قبلی، اعزام ۲۵۵ زائر عمره مفرده از فرودگاه اصفهان در قالب ۳ کاروان ۸۵ نفری و توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت ۱۷ انجام شد و زائرین اعزامی در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه به اصفهان باز می‌گردند.

کد خبر 749470

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • تداوم عملیات خط‌کشی محوری معابر مناطق ۵گانه ارومیه
  • شهید مطهری تکلیف محور و وظیفه‌مند بود
  • لزوم تبعیت و الگوبرداری از شهید مطهری در جهاد تبیین
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟