Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@20:48:30 GMT

تصاویر: غذاهای خیابانی در ترکیه

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۶۶۹۸۲

تصاویر: غذاهای خیابانی در ترکیه

بیشتر غذاهای خیابانی از آشپزی محلی و خوراکی‌های محلی سرچشمه می‌گیرند از این رو در کنار رستوران‌های مجلل با منوهای وسوسه‌کننده، غذاهای خیابانی یکی از گزینه‌های محبوب گردشگران در هر شهری هستند.

سرویس عکس و فیلم فردا: غذای خیابانی به غذاهای ارزان قیمت، آماده خوردن یا نوشیدنی‌هایی گفته می‌شود که توسط دستفروشان در خیابان، بازارها یا نمایشگاه‌ها به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معمولا غذای خیابانی روی یک گاری یا چرخ یا یک خودرو به فروش می‌رسد.

بیشتر غذاهای خیابانی از آشپزی محلی و خوراکی‌های محلی سرچشمه می‌گیرند از این رو در کنار رستوران‌های مجلل با منوهای وسوسه‌کننده، غذاهای خیابانی یکی از گزینه‌های محبوب گردشگران در هر شهری هستند. در واقع ایستادن در کنار خیابان و مزه مزه کردن آنچه که مردم شهر هر روز در طول زندگی پر مشغله‌ی خود استفاده می‌کنند، علاوه بر آشنایی با ذائقه، پنجره‌ای از فرهنگ کشور میزبان را نیز به روی گردشگران باز می‌کند. در ادامه تصاویری از غذاهای خیابانی کشور ترکیه را می بینید.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست هند جیرفت بزرگ است (فیلم)



منبع:همشهری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واکنش پیمان یوسفی به بازنشستگی جواد خیابانی (فیلم) جواد خیابانی: نه قهر کردم و نه از تلویزیون می‌روم (فیلم)

دیگر خبرها

  • جشنواره بازیهای بومی و غذاهای سنتی در گرمی
  • ابتکار روتردام در تبدیل سنگفرش‌های خیابانی به فضای سبز
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • (ویدئو) جواد خیابانی اشک بازیگران زودیاک را درآورد
  • طبخ غذاهای دریایی در مناطق کم‌برخوردار آذربایجان‌شرقی
  • جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست هند جیرفت بزرگ است (فیلم)
  • تنهایی موجب میل به شیرینی می‌شود!
  • تنهایی موجب میل به شیرینی می‌شود
  • (ویدیو) تداوم جملات عجیب جواد خیابانی: جیرفت هند کوچک نیست، هند جیرفت بزرگ است!
  • شام لاکچری فضانوردان آپولو ۸ چه بود؟ (+عکس)