Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ظهرروز (دوشنبه 3مهر ٩٦) طي مراسمي در سالن جلسات اتحاديه، کارت مباشرت تعدادي از اعضاي صنف به مباشران اهداء شد .
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از روابط عمومي اتحاديه صنف مشاوران املاک تهران، حسام عقبايي ضمن اشاره به فرا رسيدن ماه محرم، اين ايام سوگواري را تسليت گفت و با اشاره به مدت اعتبار کارت هاي مباشرت اظهار کرد : پيش از اين اعتبار کارت هاي مباشرت يکساله بود که با پيگيري هاي انجام شده اين کارت ها تا پايان مدت زمان اعتبار پروانه کسب يعني ٥ ساله معتبر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئيس اتحاديه صنف مشاوران املاک تهران گفت : عموما در سطح کشور مردم به واحدهاي صنفي ما مراجعه مي کنند که اين افراد در مورد شغل مشاور املاک قضاوت مي کنند؛ لذا اين امر اهميت دارد که صاحبان جواز چه کساني را به عنوان مباشر و مشاور انتخاب مي کنند،
عقبايي افزود : مباشر نماينده صاحب پروانه در واحد صنفي است اما معتبرترين فرد از نظر واحد صنفي در اتحاديه صاحب پروانه است
رئيس اتحاديه صنف مشاوران املاک تهران با اشاره به اينکه چه گروه هايي از اعضاي صنف مباشربراي آنها اجباري است دارند، افزود: گروهي که تحصيلات و دانش علمي پائيني دارند، گروهي ديگر از افراد که بيش از يک پروانه کسب دارند و خانم هاي داراي پروانه کسب که بايد طبق قانون نظام صنفي يک مباشر مرد نيز داشنه باشند .
وي گفت : براي برخي از اعضاي صنف اجباري نيست که مباشر داشته باشند، اما به دليل مشغله کاري از مباشر در واحد صنفي خود استفاده مي کنند كه بلا اشكال است .
لازم به ذکر است، اين مراسم با اعطاي کارت مباشرت توسط رئيس اتحاديه صنف مشاوران املاک تهران به پايان رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: امسال نرم افزار سامانه اجاره بها به صورت برخط فعال شده است و همه مشاوران معاملات املاک در این شهر موظف به نصب آن هستند، با این نرم افزار امکان رصد فعالیتهایشان به طور کامل فراهم شده است.   محسن صیادی افزود: پارسال سامانه اجاره بها به صورت آفلاین بود و این موضوع قدری رصد فعالیت مشاوران املاک را دشوار می کرد اما از ابتدای سال همه مشاوران املاک موظف شده اند این نرم افزار را نصب و براساس آن اقدام کنند، در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.   وی بیان کرد: در پی گشتهای مشترک و تشدید بازرسی ها در حوزه مشاوران معاملات املاک مشهد در هفته پایانی فروردین ماه، از ۳۴۶ مورد بازرسی، ۲۲ فرم تعزیری برای متخلفان این صنف تنظیم و چهار واحد نیز پلمب شده است.   مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: ۱۱ هزار و ۶۷۵ واحد مشاور معاملات املاک معتبر در مشهد وجود دارد و سال گذشته نزدیک به چهار هزار واحد مشاور املاک بدون پروانه کسب در این شهر شناسایی و به آنها اخطار داده شد.   صیادی گفت: هزار و ۹۵۴ واحد مشاور املاک جدید هم در مشهد پروانه کسب گرفتند.

دیگر خبرها

  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • فعالیت برخط سامانه اجاره بها در مشهد
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • گشت‌های مشترک برای ساماندهی مشاوران املاک در استان قزوین ادامه دارد
  • ثبت قرارداد اجاره در سامانه خودنویس در سال ۱۴۰۳ الزامی است 
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • پیگیری قرارداد‌های مشاوران املاک در اصفهان
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان اردبیل به مشاوران املاک
  • هشدار تعزیرات حکومتی استان به مشاوران املاک اردبیل
  • جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی