Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد گلریز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری فارس استان تهران در وصف حال و هوای شهر تهران برای استقبال از شهید محسن حججی اظهار کرد: این روزها ایران اسلامی سیاه‌پوش عزای امام حسین(ع) و یاران باوفای آن حضرت است.

وی ادامه داد: شهر تهران همانند سایر شهرهای کشور با پارچه‌های سیاه و بیرق‌های عزای امام حسین(ع) در ماه محرم غرق در سوگ سیدالشهدا(ع)، خانواده و اصحاب بزرگ آن حضرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرمند موسیقی با اشاره به اینکه تشییع پیکر شهید محسن حججی مصادف با ایام سوگواری امام حسین(ع) شده است، تصریح کرد: ایران اسلامی به‌ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور تهران در انتظار سفرکرده سرافراز خود، شهید محسن حججی هستند.

گلریز با بیان اینکه شهید محسن حججی از هم‌قطاران شهدای کربلا در حمایت از حریم آل‌الله است، اضافه کرد: شهید محسن حججی باصلابت به‌عنوان مدافع حرم در راه امام و مولای خود امام حسین(ع) سر داد.

وی با تأکید بر اینکه شهر تهران همیشه در ایام محرم حال و هوای خاصی دارد، تصریح کرد: بعد از دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم رایحه و عطر شهادت را بار دیگر در فضای کشور پراکنده کردند.

این هنرمند موسیقی کشورمان با اشاره به اینکه عکس شهید حججی و سایر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در کنار بیرق عزای سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) برافراشته است، اظهار کرد: باید در تمام لحظات زندگی قدردان شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم باشیم.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این برنامه مهدی اعرابی میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی طباخیان (کارشناس مذهبی) و حاج احمد چینی است. حجت‌الاسلام والمسلمین طباخیان درباره سیره رفتاری آن امام بزرگوار به بیان سخنانی می‌پردازد. همچنین گفتگو با حاج احمد چینی و مداحی توسط ایشان از دیگر قسمت‌های این برنامه است.

«کوی محبت» با حضور اساتید حوزه، دانشگاه، شخصیت‌ها و کارشناسان ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع) را بررسی می‌کند که با توجه به شهادت امام جعفر صادق (ع) این قسمت از برنامه به بررسی شخصیت این امام همام اختصاص دارد.

گفتنی است این برنامه کاریست از گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی علی رضا کاردان امین و کارگردانی محمد حسام مدنی جمعه ۱۴ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۰ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • تشییع پیکر شهید رنجنوش، شنبه ۱۵ اردیبهشت در همدان
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی