Web Analytics Made Easy - Statcounter

اراک- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دستور رئیس جمهور برای بررسی وضعیت کارگران آذرآب و هپکو وارد اراک شد.

به گزارش قدس آنلاین، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی صبح چهارشنبه با دستور رئیس جمهور برای بررسی وضعیت کارگران شرکت های آذرآب و هپکو وارد اراک شد.

ربیعی در بدو ورود به استان مرکزی در مراسم عزاداری امام حسین(ع) حضور یافت و با آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است جمع بندی اقدمات در نشست خبری اعلام شود. کارگران ۲ شرکت هپکو و آذراب اراک در چند روز گذشته بارها با تجمع خواستار حمایت مسئولان برای رفع مشکلات صنفی خود شدند. شرکت هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راه سازی تاسیس و از سال ۱۳۵۴شروع به فعالیت کرد.

شرکت هپکو اراک در حال حاضر ۲۲ نوع ماشین آلات راه سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می کند که هشت محصول آن تحت لیسانس کشورهایی از جمله ژاپن، آلمان، سوئد تولید می شود. کارخانه هپکو در اوج پیشرفت و بالندگی در سال ۱۳۸۵ به دنبال سیاست های اصل ۴۴ به بخش خصوصی واگذار شد.

شرکت صنایع آذرآب اراک نیز از صنایع پیمانکاری عمده کشور است که در سال ۱۳۶۴ در اراک آغاز به کار کرد.

این شرکت مادر تخصصی در حوزه طراحی، ساخت و نصب انواع بویلرهای نیروگاهی و صنعتی، مخازن تحت فشار، مبدل های حرارتی و تجهیزات نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، صنایع قند، شکر و سیمان فعالیت دارد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، به نظر می رسد اپل آی دی برخی از کاربران شرکت اپل از کار افتاده است. شب گذشته تعدادی از کاربران اپل در فضای آنلاین از اینکه از حساب کاربری اپل آی دی خود در تمام دستگاه هایشان بیرون انداخته شده اند، شکایت داشتند.

هنگامیکه این کاربران سعی می کردند دوباره وارد حساب کاربری خود شوند، متوجه می شدند با وجود وارد کردن اطلاعات درست، حساب آنها قفل شده و آنها مجبور می شدند پسوردهایشان را دوباره بازنشانی کنند.

اپل هنوز درباره این رویداد اظهار نظری نکرده و در صفحه System Status آن نیز اشاره ای به مشکلات آن با اپل آی دی یا دیگر سیستم ها در ۲۴ ساعت اخیر نشده است. نشریه ورج پستی در شبکه اجتماعی ماستادون رصد کرده که فردی ادعا کرده بود تیم پشتیبانی اپل به او اعلام کرده گاهی اوقات به طور تصادفی برخی حساب های کاربری از لحاظ امنیتی ارتقا می یابند.

البته هنوز مشخص نیست چه تعداد کاربر اپل با این مشکل روبرو شده اند. هرچند به نظر می رسد این مشکل در جمعه شب به اوج رسیده، اما اخیرا گزارش های پراکنده ای درباره مشکلات مشابه منتشر شده است.

کد خبر 6090686

دیگر خبرها

  • اولین تاکسی برقی وارد اراک می‌شود
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه سرمایه انسانی صنعت نفت برگزار شد
  • نشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی صنعت نفت برگزار شد