Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم وزنه برداری بیمه رازی گفت: کسب امتیاز در هفته‌های دوم و سوم لیگ برتر برایمان حیاتی است و باید در این ۲ هفته فاصله خود را با تیم‌ها افزایش دهیم. علی جباری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری ۱۲ و ۱۳ مهر برگزار می‌شود و تیم‌ها با قدرت بیشتر آماده حضور در مسابقات لیگ می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم اکنون برنامهای تمرینی وزنه برداران در حال اجراست و ملی پوشان تیم در اردوی تیم ملی مشغول فعالیت هستند.
وی گفت: طبق برنامه از پیش تعیین شده دهم راهی تهران می‌شویم تا اردویی چند روزه قبل از شروع مسابقات هفته دوم داشته باشیم. کسب بیشترین امتیاز در هفته‌های دوم و سوم لیگ برایمان حیاتی است. باید امتیازات را بطور کامل جمع کنیم و تا آنجائیکه امکان دارد باید از تیم‌های حاضر در جدول فاصله بگیریم.
جباری افزود: هفته چهارم و پنجم بعد از رقابتهای جهانی برگزار می‌شود. طبیعی است که وزنه برداران با افت مواجه شوند و در فاز استراحت قرار بگیرند بنابراین باید در هفته‌های قبل از شروع رقابتهای جهانی برای کسب امتیاز کامل همه تلاش خود را بکار بگیریم.
وی گفت: در هفته دوم لیگ رکوردهای سهراب مرادی و علی هاشمی در بازی‌های داخل سالن آسیا به ثبت می‌رسد. باید ۶ وزنه بردار در ترکیب ثابت قرار بگیرند. کیانوش رستمی و بهداد سلیمی از جمله وزنه بردارانی هستند که در هفته دوم به روی تخته خواهند رفت.
سرمربی تیم وز نه برداری بیمه رازی درباره عملکرد تیم ملی در بازی‌های داخل سالن آسیا افزود: عملکرد ملی پوشان در این مسابقات بسیار خوب بود و من حضور وزنه برداران را در این مسابقات بسیار موثر می‌دانم. سهراب مرادی در این مسابقات عملکرد بسیار خوبی داشت.
وی گفت: اگر حرکت اول دوضرب را از دست نمی‌داد می‌توانست رکورد دنیا را بزند. با توجه به آمادگی بسیار خوبی که این وزنه بردار دارد بطور حتم در رقابتهای جهانی آمریکا می‌تواند رکورد دوضرب را بزند. او در تمرینات موفق به شکستن این رکورد شده است. علی هاشمی هم در این مسابقات عملکرد قابل قبول و بسیار خوبی داشت.
جباری افزود: سطح فنی این مسابقات هم خوب بود. حریفان حاضر هم در شرایط خوبی قرار داشتند. با توجه به اینکه وزنه برداری ایران در آسیا شرایط بسیار خوبی دارد و در رده نخست قرار گرفته است. نمی‌توان حریف قدرتمندی برای ایران در آسیا یافت. حتی اگر تیمهای کره و چین هم در این مسابقات حاضر می‌شدند باز هم از نظر فنی در شرایط پائین تری قرار داشت.
وی گفت: در مجموع مسابقات بسیار خوبی بود و به کسب آمادگی ملی پوشان کمک بسزایی کرد. برخی منتقدان اعلام می‌کنند که نباید از ملی پوشان در این مسابقات استفاده می‌شد زیرا ایجاد فشار و افزایش احتمال مصدومیت برای وزنه برداران خطرناک است. شخصا با این اظهارنظر موافق نیستم و آن را درست نمی‌دانم. اگر بخواهیم مصدومیت را معیار حضور ملی پوشان در رقابت‌ها قرار دهیم نباید اجازه حضور و فعالیت آن‌ها را در لیگ برتر هم بدهیم.
سرمربی تیم وزنه برداری بیمه رازی افزود: حضور در این مسابقات باعث شد تا روحیه و اعتماد به نفس وزنه برداران افزایش یابد. هم اکنون وزنه بردارانی، چون علی هاشمی و همایون تیموری به خود باوری رسیده اند و به فکر ثبت وزنه‌های لالاتر هستند. بنابراین حضور در این مسابقات نه تن‌ها در کسب آمادگی و تجربه بیشتر وزنه برداران اهمیت داشت بلکه در تقویت روحی وزنه برداران هم موثر بود.
وی گفت: تقویت روحی و روانی از اهمیت بسزایی برخوردار است. در هفته اول لیگ برتر بهداد سلیمی وزنه بردار فوق سنگین تیم بیمه رازی موفق به ثبت ۲۳۸ کیلوگرم در حرکت دوضرب شد. این اتفاق خوب در حالی رخ داد که هیچکس فکر نمی‌کرد با توجه به مصدومیت زانو بهداد بتواند موفق به ثبت این وزنه شود.
جباری افزود: این وزنه بردار ملی پوش حالا از نظر روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و آماده‌تر از قبل برای رقابتهای جهانی آماده می‌شود. بطور حتم او می‌تواند در رقابتهای جهانی آمریکا موفق به ثبت نتایج خارق العاده‌ای شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۹۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی مطهری دوشنبه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود: آیین‌های هفته گرامیداشت مقام معلم از روز سه‌شنبه در همه مدارس استان با نواخته شدن زنگ سپاس به صورت نمادین در مدرسه شهید حبیب زاده ارومیه با حضور مسوولان آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: ۴۵ نفر از فرهنگیان استان در این ایام به دیدار رهبر معظم انقلاب اعزام می شوند که ۲۰ نفر از آنان معلمان نمونه و برگزیده هستند.

مطهری ادامه داد: روز پنجشنبه تعدادی از معلمان با استاندار آذربایجان غربی دیدار می کنند که شامل ۱۱ گروه از طیف های مختلف است و هجدهم اردیبهشت آیین تجلیل از معلمان نمونه برگزار می شود، همچنین آیین ویژه‌ای برای بازنشستگان سال قبل پیش بینی شده که همراه با برنامه های شاد و مفرح برگزار می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: در تمامی نقاط استان نیز مشابه این برنامه ها اجرا می شود و روز جمعه نیز میز خدمت در سراسر استان دایر می شود و در کنار آن حضور گسترده فرهنگیان در نماز جمعه نیز برنامه ریزی شده است.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، تجلیل از همکاران فرهنگی ایثارگر، برگزاری مسابقات ورزشی خاص فرهنگیان، مسابقات کتابخوانی، مسابقات فرهنگی هنری ویژه خانواده فرهنگیان در استان و حضور برگزیدگان استانی در نشست‌های خبری و رسانه‌ا ی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

آذربایجان غربی دارای ۲۴ منطقه آموزش و پرورش است و بیش از ۶۷۰ هزار دانش آموز در افزون بر پنج هزار و ۲۰۰ مدرسه با زیر نظر ۴۰ هزار فرهنگی و معلم استان تحصیل می کنند.

کد خبر 6092553

دیگر خبرها

  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • مردی با آرزوهای دوربُرد که برایمان عزت و اقتدار آفرید +عکس
  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • برندکاپ فینالیست‌های خود را شناخت
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان