Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@20:03:27 GMT

دانشکده دندانپزشکی جندی شاپور تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۶۹۷۷۱

دانشکده دندانپزشکی جندی شاپور تعطیل شد

به گزارش ایسکانیوز، در روزهای بعد از استعفای رییس دانشگاه جندی شاپور و کشمکش ها بر سر تعیین جانشین وی بلاتکلیفی در بسیاری از بخش های این دانشگاه حاکم شده است .

در همین میان اعتراض دانشجویان روزانه دانشگاه جندی شاپور به کمبود فضای آموزشی این دانشکده به پنجمین روز رسید.

دانشجویان این دانشکده که از ابتدای هفته جاری در تحصن به سر می برند و کلاس های درس خود را تعطیل کرده اند امروز در سازمان مرکزی دانشگاه تجمع کرده و اعتراضات را به درب ریاست دانشگاه کشاندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان معترض دانشگاه جندی شاپور گفته اند تا زمان حل مشکلشان در کلاس های درس حاضر نمی شوند.

دانشجویان دندانپزشکی ورودی ۹۴ پردیس خودگردان دانشگاه جندی شاپور پنجم شهریورماه جاری در نامه‌ای خطاب به معاونت آموزشی دانشگاه در خصوص انتقال این دانشجویان به بیمارستان سینا شهر کارون اعلام کرده بودند که مانع جابجایی دانشجویان دندانپزشکی به بیمارستان سینا شوید.

جندی شاپور دندانپزشکی جندی شاپور تجمع تحصن اعتراض بیمارستان سینا شهر کارون

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۶۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد

  محمدکاظم مومنی  اظهار کرد: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف اند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان ها انجام شود رایگان نیست تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال گامی بلند جهت حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز شود و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آیین نامه جدید شورای صنفی دانشجویان علوم پزشکی کشور رسما ابلاغ شد
  • لغو یکطرفه تفاهم نامه دانشگاه تهران با معاونت امور زنان
  • اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد
  • راه‌اندازی۶ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • دانشکده‌های مهارت برای تأمین نیاز صنایع دانشجو تربیت کنند
  • آغاز پذیرش دانشجوی ‌دکتری بدون آزمون در دانشگاه صنعتی دزفول
  • راه‌اندازی رشته آسیب‌شناسی ورزشی و تمرینات اصلاحی در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • جوان مرگ مغزی بجنوردی جان چهار بیمار را نجات داد
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند