Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:53:15 GMT

بیش از ۹ هزار قالی باف زنجانی بیمه شدند

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۷۰۱۴۹

بیش از ۹ هزار قالی باف زنجانی بیمه شدند

زنجان-رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در حال حاضر ۹ هزار و ۶۵۲ قالی باف زنجانی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

محسن جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر به بیمه قالی بافان در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر ۹ هزار و ۶۵۲ قالی باف در استان زنجان بیمه تامین اجتماعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در استان زنجان ۲۰ هزار نفر شرایط لازم برای بیمه شدن را دارند، اظهار کرد: با تخصیص اعتبار، بیمه قالی بافان انجام می شود و این استان بیش از ۵۰ هزار بافنده دارد و در سالجاری هم با تخصیص اعتبار تعداد زیادی از قالی بافان بیمه می شوند.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان گفت: سهم استان زنجان در بحث بیمه قالی بافان ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر است و در دولت تدبیر و امید به بیمه قالی بافان بسیارتوجه می شود و این نگاه و توجه دولت به قالی بافان را می رساند.

جعفری تاکید کرد: طی شش ماهه سالجاری ۲۴۰ نفر قالی باف جدید بیمه شدند که به علت واریز نشدن حق بیمه قطع شده بود بیمه تامین اجتماعی شدند و در این میان سازمان تامین اجتماعی استان همکاری خوبی را با اداره فرش برای بیمه کردن قالی بافان دارد.

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تاکید کرد: کشورهای خلیج‌فارس، آلمان، کانادا، روسیه، لبنان، ایتالیا مقصد فرش های استان زنجان هستند و ۹۰ درصد فرش دستباف تولیدی زنجان به نام سایر استان‌ها صادر می شود.

جعفری کیفیت فرش دستباف استان زنجان را بسیار ارزشمند و بی‌نظیر اعلام کرد ویاد آورشد: طبیعی بودن مواد پشم و ابریشم و رنگ مورد استفاده در تولیدات فرش زنجان باعث افزایش کیفیت این فرش‌ها می‌شود و امسال برنامه های خوبی برای توسعه صادرات فرش استان زنجان در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۰۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، دانشگاهیان استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خیزش ضد صهیونیستیِ دانشجویانِ دانشگاه‌های ِآمریکا تجمع خواهند کرد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های زنجان در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت دستگیری دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین تجمع خواهند کرد.

این تجمع روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه در دانشگاه زنجان، روبروی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

همچنین امروز تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کد خبر 6091016

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • ​بیمه شدگان تامین اجتماعی فورا بخوانند
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟