Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه زمان بندی برگزاری رقابت های دو و میدانی باقی مانده تا پایان فصل فضای باز از سوی کمیته برگزاری مسابقات اعلام شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون دو و میدانی برنامه زمان بندی تقویم مسابقات باقی مانده فضای باز که منطبق بر آئین نامه ارسالی به مدیران و سرپرستان باشگاه های شرکت کننده در رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور است را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس مرحله نهایی مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش بانوان 12 و 13 مهر در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار می شود.
مرحله دوم مسابقات دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور 15 و 16 مهر و مرحله نهایی همین رقابت ها نیز 25 و 26 مهر در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران پیگیری می شود.
به این ترتیب پرونده تقویم مسابقات دو و میدانی فصل فضای باز ایران در سال 96 با معرفی برترین قهرمانان و تیم های برتر باشگاهی بسته می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۰۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نوشاد عالمیان با شروعی قدرتمندانه در نخستین بازی خود در مرحله نخست رقابت‌های گرند اسمش عربستان به مصاف سدریک دارنده رنکینگ ۸۹ دنیا از بلژیک رفت و با اقتدار ۳ بر صفر به پیروزی رسید. 

عالمیان در دو گیم  ۱۱ بر ۵ و در گیم سوم ۱۱ بر ۳ پینگ پنگ باز بلژیکی را شکست داد و گام به مرحله دوم مسابقات معتبر گرند اسمش عربستان گذاشت.

پینگ پنگ باز ایران در این مرحله با برنده دیدار آندریاس لونکو با رتبه بندی ۸۸ جهان از اتریش و لیلیان باردت که صاحب رنکینگ ۱۱۸ دنیا از فرانسه رو به رو می شود. 

دیگر خبرها

  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • بوکسور بیرجندی قهرمان مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین