Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با روز۶ محرم به یاد حضرت قاسم (ع) همایش بزرگ احلی من العسل در استان فارس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، همایش احلی من العسل با حضور 4 هزار نفری دانش‌آموزان شیرازی در حرم سیدعلاءالدین حسین (ع) در شهر مقدس شیراز برگزار شد.

در این روز با یاد 13 ساله کربلا، حضرت قاسم(ع) نوجوانان و جوانان دانش‌آموز استان فارس با شرکت در همایش سراسری احلی من العسل با سرور و سالار شهیدان تجدید بیعت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی دانش‌آموزان در این مراسم با لباس مشکی و پیشانی بند‌هایی که با لبیک یا حسین (ع) مزین شده در این مراسم حاضر شدند. برنامه‌هایی از جمله قرائت قرآن، مداحی و خواندن وصیت نامه یک شهید نوجوان برای دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های این مراسم بود که توسط خود دانش‌آموزان اجرایی شد.

این مراسم با همکاری ادارات کل آموزش و پرورش اوقاف و امور خیریه و سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس در آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار شد و با همخوانی و سینه‌زنی دانش‌آموزان در سوگ شهادت حضرت قاسم(ع) در واقعه خونین کربلا همراه بود.

انتهای پیام/

R41382/P1336/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم گفت: نخستین جشنواره خواندن و اختتامیه سومین جشنواره خوشنویسی دانش آموزان ابتدایی در سالن علامه امینی جهرم برگزار شد.
عبدالصمد یاسمی پور افزود: جشنواره خواندن که شامل گلستان خوانی، شاهنامه خوانی و متون کهن است با هدف تقویت و کسب مهارت دانش آموزان، قدرت بیان، روان خوانی، علاقه به مطالعه و آشنایی با زبان و ادبیات فارسی و ایجاد فرصت برای شناخت استعداد و توانایی دانش آموزان برپا شد.
وی افزود: در نخستین دوره جشنواره خواندن، بیش از ۳۰۰ اثر تولیدی به واحد آموزش ابتدایی ارسال شد که ۴۳ اثر منتخب به مرحله اختتامیه جشنواره و اجرا راه یافت  و از آنان تقدیر شد.
همچنین ۶۰۰ اثر خوشنویسی به جشنواره ارسال و از ۷۶ برگزیده ، تجلیل شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه کرامت در استان فارس
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود