Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@04:44:24 GMT

مسدود شدن خیابان های اطراف حرم امام رضا (ع)

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۸۷۱۰۳۳

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: روزهای تاسوعا و عاشورا محدودیت‌های ویژه ترافیکی در مشهد اجرا خواهد شد.
به گزارش میزان، سرهنگ علیرضا حاجی زاده با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی در روزهای عاشورا و تاسوعا اظهار کرد: از ساعت پنج صبح روزهای تاسوعا و عاشورا تا خاتمه مراسم عزاداری، مسیر میدان توحید- میدان شهدا -تقاطع شهید گمنام- پنج راه نواب صفوی و میدان بسیج- تقاطع دانش به طرف حرم مطهر تقاطع- شهید اندرزگو چهارراه شهدا و تقاطع آیت الله بهجت- میدان گنبد سبز -میدان ۱۷ شهریور به سمت حرم مطهر مسدود می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در ضلع جنوبی خیابان شهید نواب صفوی حرم مطهر به پنجراه نیز پلیس از ورود هیئت های مذهبی به یک لاین جلوگیری می شود تا در صورت لزوم جهت امدادرسانی به زیر گذر حرم مطهر دسترسی لازم وجود داشته باشد.
رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در خصوص محدودیت توقف ابراز کرد: پارک وسایل نقلیه در رینگ زیر گذر حرم مطهر روگذرهای نواب صفوی -شیرازی- طبرسی- خیابان شیرازی از میدان شهدا تا حرم مطهر -خیابان شهید رجایی حد فاصل تقاطع شهید اندرزگو تا تقاطع شهدا ممنوع می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین پارک کردن وسایل نقلیه در خیابان آیت الله بهجت- خیابان شهید نواب صفوی -خیابان طبرسی- تقاطع شهید گمنام تا حرم مطهر- از تقاطع دانش تا حرم مطهر- طول خیابان شهید اندرزگو و حریم کلیه تقاطع های موجود مسیر تا عمق ۵۰ متری ممنوع و ساعت 24 روز تاسوعا و عاشورا خودروهای متوقف در این محدوده جمع آوری و به پارکینگ منتقل خواهند شد.
حاجیان تاکید کرد: عزاداران سعی کنند بیشتر از وسایل نقلیه عمومی و اتوبوس استفاده کرده و از آوردن وسیله نقلیه شخصی خودداری کنند و در صورت آوردن وسیله نقلیه شخصی خودرو را در خیابان های خارج از مسیر ایجاد محدودیت و در محل مناسب پارک کنند.
وی تصریح کرد: هنگام اتمام مراسم عزاداری از عجله و شتاب خودداری کرده و با آرامش و حوصله محل را ترک کنند در طول مسیر حرکت مواظب کودکان باشند و رانندگان عزیز در اجرای صحیح محدودیت ها و ممنوعیت ها با پلیس راهنمایی و رانندگی استان همکاری لازم را داشته باشند. پسندیدم 0

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 

ایسنا/کرمان دبیر ستاد استقبال از شهید گمنام در رفسنجان گفت: پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد.

سرهنگ محسن جمال‌زاده عصر ۱۰ اردیبهشت در نشست خبری با تشریح برنامه‌های حضور شهید گمنام در رفسنجان و انار اظهار کرد: پیکر مطهر شهید گمنام پس از حضور در یادواره شهدای انار و مراسم دعای ندبه کوهبنان، عصر روز جمعه ۱۴ اردیبهشت مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد.

وی افزود: اولین مکان حضور پیکر مطهر به میزبانی هیأت دانش‌آموزی دختران حاج قاسم در محل حسینیه شهید زینلی رفسنجان است و یادواره‌های شهدای لطف‌آباد انار و شهر کشکوییه نیز عصر همان روز به عطر شهدا عطرآگین می‌شود.

دبیر ستاد استقبال از شهید گمنام در رفسنجان بیان کرد: تجمع هیئت‌های مذهبی در محل امامزاده سید غریب رفسنجان به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، یادواره شهدای عیش آباد و مراسم عزای امام صادق علیه‌السلام در روستای داوران نیز جمعه شب میزبان پیکر مطهر شهید گمنام خواهند بود.

جمال‌زاده بیان کرد: پیکر مطهر شهید جمعه‌شب در محل حسینیه نخل قرار دارد و در این مکان ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی توسط هیأت کربلا در نظر گرفته شده است.

وی افزود: صبح روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه مردم شهیدپرور خطه نوق در مسیر کاروان صادقیه و امامزاده سید جلال الدین اشرف پذیرای پیکر مطهر خواهند بود.

جمال‌زاده یادآور شد، مراسم تشییع پیکر شهید گمنام عصر روز شنبه از ساعت ۱۵ از محل میدان شهید سلیمانی به سمت میدان ابراهیم برگزار و پیکر مطهر در جوار حسینیه نخل به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • رفسنجان به عطر شهید گمنام دیگری عطرآگین می‌شود 
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم
  • مسیر میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم مسدود است
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال