Web Analytics Made Easy - Statcounter

گوهر عزت که در وجودت باشد عزیز می شوی. دُردانگی ات همچو رود جاری می شود. لازم نیست دیگران برای ات تبلیغات کنند، عکس ات را بر دست بگیرند و نام ات را با جا و بی جا در رسانه ها با تیتر درشت بنویسند. که حتی اگر چنین کنند و نباشی آن که باید، عزیز که نمی شوی هیچ، درون دروغ ات بیرون می ریزد و رسوا و خوار می شوی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در جان و دل شهید محسن حججی عزت می جوشید و روان بود و جاری. و شهادت اش، آتشفشانی شد و این عزت را نمایاند. و ایران دُردانه اش را سر دست گرفت و نام اش را سرود افتخار کرد.

خیلی ها می خواهند عزیز باشند. نمی توانند. چون ندارند آن جوهره و سرشتِ عزت و شرافت را. به در و دیوار می زنند، خود را به رنگ های گوناگون می آرایند، برای خوشامد دیگران لباس نگاه و پسند آنها را می پوشند، لازم باشد حزب اللهی می شوند، ضرورت ایجاب کند شعارهای تند شبه روشنفکری می دهند، شرایط اقتضا کند سکولار می شوند و حتی خود را غیر مذهبی جلوه می دهند، آزادی خواه می شوند، طرفدار حقوق سگ و گربه و همستر و مارمولک می شوند، خلاصه همه کار می کنند تا مردم آنها را بپذیرند و عزیز شوند. اما مگر می شود؟ چیزی، ته پیاله ای، دانگی، هسته ای و ذره ای باید از عزت در درون باشد تا که فطرتِ مردم آن را ببوید و بیابد و در دل بپذیرد.

شهید حججی، عزت داشت و خدا این عزت را برملا کرد. چون عزیز خدا بود. و خدا عزیزان اش را به شمایل مردمان تبدیل می کند. عزیزان خدا آیه می شوند. خورشیدی برای بازتاباندن حق.

اکنون، عزیز خدا و مردم ایران به وطن آمده است. و ایران تمام قامت ایستاده است و دست بر سینه گذاشته و به پهلوانِ قهرمان و عزیزش می گوید: محسن جان خوش آمدی.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۲۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس

منبع: ایسنا

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • استقبال گرم مردم کرمان از ٢ شهید گمنام در یک شب بارانی + فیلم
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • استقبال مردم و مسئولان استان ایلام از ورود پیکر شهید«فیضی زاده»