Web Analytics Made Easy - Statcounter

این طرح با هدف تامین کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان کم بضاعت و همچنین اهداء بسته های تحصیلی به دانش آموزان ایتام نیازمند برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این مراسم امروز چهارشنبه پنجم مهرماه در محل کمیته امداد بندر امام خمینی(ره) و با حضور قنبری- رئیس کمیته امداد، ابوعلی- رئیس اداره آموزش و پرورش بندر امام، حاج آقا هویزه-رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ماهشهر، ایمان فلاحی- نائب رئیس شورای شهر بندر امام و قنواتی مسئول دفتر نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی و خانواده های دانش آموزان ایتام برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای مراسم قنبری ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین مراسم و همچنین قدردانی از زحمات رئیس اداره آموزش و پرورش و همچنین شورای اسلامی بندر امام، و اداره اوقاف ماهشهر، ابراز امیدواری کرد که با همکاری مستمرتر این نهادها، شرایط تحصیلی بهتری برای مددجویان این نهاد فراهم شود.

وی همچنین حضور نمایندگان خبرگزاری ایلنا در این مراسم را غنیمت برشمرد و گفت: انتظار داریم تا اصحاب رسانه با پوشش فعالیت های صورت گرفته و نقدهای مفید خود، در امر خدمت رسانی بهتر به ما کمک کنند.

در قسمت دیگری از برنامه حاج آقا هویزه طی سخنانی گفت: سال گذشته تعداد 455 بسته از طرف اداره اوقاف و امور خیریه اهدا شد و امسال نیز در حد توان تعدادی لباس، کفش، کیف و مبلغ 20 هزار تومن هزینه بیمه را تقبل کرده ایم.

وی ابراز امیدواری نمود که منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در خصوص طرح تعدیل حقوق بمنظور کمک به نیازمندان منطقه با این نهاد همکاری نماید.

در پایان مراسم، به تعدادی از دانش آموزان حاضر در سالن، هدایایی اهداء گردید و ماباقی هدایا نیز قرار شد برای سایرین ارسال گردد.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این تصاویر پربازدید شد؛ اقدام معلم فداکار در سیل+ ویدئو

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری آنلاین،در پی بارش شدید باران، ۲ نفر از دانش‌آموزان ابتدایی مدرسه امام خمینی(ره) «روستای کچوز» در مسیر سیل گرفتار شدند که با فداکاری به موقع «فرید محمودی»، معلم این مدرسه، آنان نجات پیدا کردند.

آموزشگاه امام خمینی (ره) دارای ۶ دانش‌آموز است و در روستای کچوز در منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ قرار دارد.

کد خبر 850273 منبع: فارس برچسب‌ها سيل استان چهار محال و بختیاری خبر مهم حوادث ایران

دیگر خبرها

  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • ۲۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند از کمک‌ هزینه تحصیلی بهره‌مند شدند
  • قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش
  • قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش کتاب‌های درسی
  • این تصاویر پربازدید شد؛ اقدام معلم فداکار در سیل+ ویدئو
  • پسرها بیشتر از دخترها در معرض آسیب ناشی از جهشی درس خواندن هستند
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد