Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، فریدون بابایی اقدم در سومین جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز افزود: کنترل ورود و خروج موتورسواران ، باربران و دستفروشان فعال بازار سرپوشیده یکی از مهمترین مطالبه بازاریان از شورای اسلامی شهر است.

وی به نصب دوربین مدار بسته توسط شهرداری و کنترل داخل بازار اشاره کرد و اظهار داشت: با استفاده از سیستم مانیتوریگ توسط نیروی انتظامی در کنار ایجاد امنیت روند بهسازی بازار نیز رصد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابایی با تاکید بر حذف هزینه های غیر ضروری در شهرداری تبریز متذکر شد: تصویب و تخصیص اعتبار هزینه های غیر ضروری در اجرای طرح هایی مانند بهسازی و احیا محور های پنجگانه گردشگری قدم اول و مهم در مدیریت شهرداری است.

وی ادامه داد: این جلسه در حالی برگزار شد که موضوع آماده سازی بازار تاریخی تبریز برای میزبانی گردشگران داخلی و خارجی در سال 2018، محور اصلی جلسه را به خود اختصاص داد و بازاریان از نزدیک در جریان روند تصمیم گیری های مدیریتی اجرای طرح های کفسازی و جداره سازی بازار تبریز قرار گرفتند.

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز، مشارکت و همکاری بازاریان در تصمیم گیری های کلان مدیریتی شهر به ویژه مسایل مرتبط با محدوده مرکزی و بازار نقطه عطف تسریع آمادگی تبریز برای میزبانی و توسعه صنعت گردشگری این شهر محسوب می شود.

بابایی اقدم تصریح کرد: روند اجرای طرح پیاده راه سازی و جداره سازی خیابان جمهوری اسلامی با مشارکت بازاریان در کنار استاندار و شهردار جدید اسریع می شود.

نمایندگان بازاریان حاضر در کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز با طرح مشکلاتی از قبیل نبود سرویس های بهداشتی و محل استراحت گردشگران، سد معبر، تردد موتورسواران، تسریع و بهبود روند اجرای طرح بهسازی و شبکه فاضلاب داخل بازار، از اعضای شورا خواستار رفع این مشکلات شدند.

در این جلسه همچنین احیاء میدان صاحب الامر و رونق بازار صاحب الامر از دیگر مباحث مهم پیرامون میزبانی تبریز در سال 2018 بود و نوید همکاری چند جانبه بیش از پیش اداره کل راه و شهرسازی، شورای اسلامی شهر تبریز، شهرداری تبریز در این جلسه بر اهمیت سومین جلسه کمیسیون معماری و شهرسازی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تبریز افزود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست

مهدی چمران در همایش گرامیداشت شورا‌های شهر و روستا در بجنورد بابیان اینکه عقب‌ماندگی شورا‌های شهر به واسطه تأخیر در آغاز فعالیت این نهاد هنوز جبران نشده است، گفت : تصویب قانون درآمد‌های پایدار در مجلس یازدهم کمک شایانی به مجموعه مدیریت شهری کرد.

رئیس شورای اسلامی تهران با اشاره به اینکه شورا‌ها و مجلس شورای اسلامی در امتداد یکدیگر هستند، گفت: این دو شورا اگر در کنار هم باشند، راحت‌تر و بهتر می‌توان برای حل مسائل و مشکلات گام برداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • بسته تشویقی شهرسازانه ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری از اساسی‌ترین طرح‌ها در شورا‌هاست
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن
  • برکناری شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه رای نیاورد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • معرفی بیش از ۹۰ فرصت و بسته سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری آذربایجان غربی
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش