Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-نماینده ویژه رئیس‌جمهور فیلیپین که در راس هیاتی متشکل از کنسرسیوم مشترک فیلیپینی ـ چینی به کشورمان سفر کرده است، روز گذشته با معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.ابراهیم رحیم‌پور در این دیدار ضمن اشاره به روابط رو به توسعه دو کشور، از نقش سازنده ژوزه دونشیا در تحکیم روابط فیمابین به ویژه در زمینه همکاری‌های پارلمانی و روابط مردمی تقدیر و ابراز امیدواری کرد با انجام سفر متقابل روسای جمهور دو کشور، همکاری‌های سیاسی اقتصادی و فرهنگی متناسب با ظرفیت‌های واقعی دو کشور گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژوزه دونشیا، نماینده ویژه رئیس‌جمهور فیلیپین در امور گفت‌وگوی بین فرهنگی و رئیس پیشین مجلس نمایندگان این کشور نیز در این دیدار بر توسعه روابط و همکاری‌های تجاری - اقتصادی با ایران تاکید و اظهار داشت: هیاتی متشکل از کنسرسیوم مشترک فیلیپینی - چینی را برای آغاز فعالیت‌های گسترده و سرمایه‌گذاری در ایران به همراه آورده و طی ملاقات‌های متعدد با مسئولان جمهوری اسلامی ایران، توافقات کلی صورت پذیرفته و به زودی هیات‌های دیگر برای پیگیری آن عازم ایران خواهند شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد

حسن کاظمی قمی نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سفیر ایران در حساب رسمی خود در «ایکس» نوشت: هفته جاری کابل پُرمشغله، پُربار و سراسر مسئله بود. گفتگوهای بسیار با مقامات عالی حکومت سرپرست افغانستان، ریاست دفتر یوناما، نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه، جمعی از دیپلمات‌های مقیم و صاحب‌نظران و سیاستمدارانی داشتم که به یک موضوع توجه نشان می‌دادند: ابتکار کمیته تماس منطقه‌ای.

وی افزود: ابتکار کمیته تماس منطقه‌ای خود زمینه تولد نخستین کنفرانس همکاری‌های منطقه‌ای افغانستان را رقم زد تا آشکار سازد افغانستان مستقل، ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای را در بستر ایجاد یک سلسله توافقات جمعی با همسایگان دارد.

کاظمی قمی تصریح کرد: توافقاتی که براساس احترام به حاکمیت کشورها، تضمین و اجرای معاهدات دوجانبه و بین‌المللی، رعایت حسن همجواری و ترسیم منافع مشترک اثربخش خواهد بود.

نماینده ویژه ایران ادامه داد: بنابراین باید توجه داشت:

الف. قطار پیشرفت روندی که آغاز شده، متوقف نمی‌ماند.

ب. اراده عالی در مسیر نیل به مطلوب و گشایش دروازه‌های افغانستان به جهان برای ایفای یک نقش مسئولانه و مثبت خدشه‌ناپذیر است.

ج. سیاست‌گذاری‌ها در موضوعاتی چنین مهم را نباید متاثر از بیانات و اعلامات خبری تفسیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • نگاه ایران به آفریقا راهبردی و مبتنی بر منافع جمعی است
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • اراده ایران و کشور‌های آفریقایی در جهت توسعه روابط اقتصادی است
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • افغانستان ظرفیت توافقات با همسایگان را دارد
  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی
  • پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع | به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است
  • ایران به‌دنبال گسترش روابط کشورهای همسو و مستقل است