Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند- مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی گفت: بانوان نباید به دلیل شرکت در مسائل و عرصه های اجتماعی، مدیریت خانواده را مورد غفلت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، نفیسه نخعی پیش از ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: حضور زنان همواره در طول تاریخ و در صحنه های مختلف انقلابی برای دفاع از ارزش های نظام پررنگ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: حضرت خدیجه (ع) به عنوان اولین زن مسلمان اسلام آورند که این امر نشان دهنده پیشتازی زنان در ستیز با ظلم است.

نخعی با بیان اینکه حضرت زینب(س) نیز در واقعه عاشورا از بسیاری از ارزش ها دفاع کردند، افزود: اگر این بانوی بزرگوار نبود، ارزش های کنونی و پیام عاشورا نیز وجود نداشت.

وی با اشاره به هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: طی این مدت نیز بانوان در کسوت پرستاری و یا پشت جبهه ها نقش آفرینی زیادی داشتند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین حمایت مادران، همسران و دختران در این جنگ هشت ساله در تقویت روحیه رزمندگان بسیار تاثیر گذار بوده است.

وجود ۶ بانوی شهیده در خراسان جنوبی

نخعی بیان کرد: خراسان جنوبی دارای هزار و ۸۱۱ نفر شهید، سه هزار و ۷۵۱ نفر جانباز و ۳۲۹ آزاده بوده که از این تعداد شش شهیده و دو جانباز نیز بانوان هستند.

وی با بیان اینکه جنگ نرم کنونی وظیفه بانوان را سنگین تر می کند، افزود: جنگ نرم دشمن به خانواده ها آسیب می زند و این امر نیز رسالت ما را خطیرتر می کند.

نخعی با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم دشمن در اعتقادات فرزندان مان رسوخ نکند، افزود: همچنین نباید اجازه دهیم دشمن به خانواده آسیب بزند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: بانوان نباید به دلیل شرکت در مسائل و عرصه های اجتماعی، مدیریت خانواده را مورد غفلت قرار دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست