Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تلویزیون دولتی سوریه گزارش داد که ائتلاف آمریکایی طی عملیاتی در یکی از روستاهای دیرالزور از بمب‌های حاوی فسفر سفید استفاده کرده است که در پی این عملیات چندین غیرنظامی جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، تلویزیون دولتی سوریه گزارش داد که ائتلاف آمریکایی طی عملیاتی در یکی از روستاهای دیرالزور از بمب‌های حاوی فسفر سفید استفاده کرده است که در پی این عملیات چندین غیرنظامی جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش خبرگزاری سانا در پی این حمله هوایی سه تن کشته و پنج غیرنظامی نیز زخمی شدند.

علاوه بر این تعدادی از منازل مسکونی و ساختمان‌های عمومی در منطقه «الصور» در جنوب شرق دیرالزور بر اثر این حمله هوایی آسیب دیده‌اند.

این حملات هوایی ائتلاف در حالی صورت می‌گیرد که شبکه حقوق بشر سوریه روز سه‌شنبه گزارش داد: تاکنون 2286 غیرنظامی در پی عملیات ائتلاف آمریکا در سوریه جان خود را از دست داده‌اند که 674 نفر از آنان کودکان و 504 نفر نیز زنان هستند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۸۷۳۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند

به گزارش جام جم آنلاین، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز دوشنبه در حاشیه نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد در ریاض اعلام کرد که چندین کشور اروپایی تا پایان ماه می (ماه آتی میلادی) دولت فلسطینی را به رسمیت می شناسند.

خبرگزاری رویترز به نقل از مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در این ارتباط اعلام کرد: انتظار می رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه می کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند.

به گزارش العربیه، در ماه مارس، اسپانیا، ایرلند، مالت و اسلوونی اعلام کردند که به طور مشترک برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین تلاش خواهند کرد. این در حالیست که اشغالگران قدس مخالفت صریح خود را با با این اقدام اعلام کردند.

از سوی دیگر، پدرو سانچز، نخست وزیر اسپانیا پیشتر گفته بود که انتظار دارد مادرید تا ماه جولای به رسمیت شناختن فلسطینیان را اعمال کرده و معتقد است به زودی یک «توده بحرانی» در اتحادیه اروپا وجود خواهد داشت که چندین عضو را برای اتخاذ موضع مشابه تحت فشار نیز قرار دهد.

دیگر خبرها

  • حمله‌های ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس علیه فرودگاه «الحدیده» یمن
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • شکست ائتلاف غربی در تغییر معادلات با انصارالله
  • ائتلاف متجاوز آمریکا و انگلیس شمال یمن را بمباران کرد
  • ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا
  • کاخ سفید: همچنان با حمله اسرائیل به رفح مخالفیم
  • واکنش کاخ سفید به تسخیر دانشگاه کلمبیا توسط دانشجویان
  • ویدیو/ زهرچشم انصارالله از آمریکا؛ آیا ائتلاف به یمن حمله می‌کند؟
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند